Bonarka z nową kampanią reklamową


Oceń artykuł Zobacz ranking
Przepisz powyższy kod i oceń artykuł »
Bonarka z nową kampanią reklamową
2018-03-01
Bonarka w tym roku mocno zamiesza. Ale mieszać będzie trendy, zakupowe okazje oraz świetną rozrywkę. Już niebawem na ulicach miasta oraz w mediach pierwsza odsłona nowej kampanii reklamowej tego krakowskiego centrum.

Współtwórczynią kreatywnego zamieszania jest wieloletnia ambasadorka marki Bonarka, aktorka Małgorzata Kożuchowska. Ważną rolę odegrają także krakowskie... ulice.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie Kafito.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Przeczytaj również:

- Można zażartować, że będzie to taka krakowska mieszanka. Mozaika, będąca sumą dotychczasowych reklam, a zarazem kodem graficznym i ideowym naszej marki na ten rok - tłumaczy Katarzyna Kasprzak, Marketing Manager Bonarki z ramienia firmy TriGranit, odpowiedzialnej za zarządzanie Bonarką.

Bonarkowa mieszanka reklamowa połączy lajfstajlowe uniwersalia z krakowskim charakterem, awangardę z klasyką, powagę marketingu z reklamowym humorem. „Tegoroczna kampania jest paletą wyboru, przekładańcem mody, koktajlem zabawy i konglomeratem promocji" -  twórcy kampanii „puszczają oko" do odbiorców i odsłaniają rąbka reklamowej tajemnicy.

Tłumaczą też, skąd w nowych kreacjach wzięły się nazwy krakowskich ulic. - Focha, Wolnica, Sienna. Nazwy tych i innych ulic są świetnym pretekstem do zabawy językowej, która połączy przestrzeń miasta z handlowym kontekstem i da nieoczekiwany efekt.

Tak jak w poprzednich latach, w reklamach Bonarki ponownie zobaczymy Małgorzatę Kożuchowską. Poza wyrazem graficznym na różnych nośnikach (od form internetowych po klasyczną reklamę zewnętrzną), kampania znajdzie też odzwierciedlenie w innych działaniach zaplanowanych przez centrum. - Będą one miały mocno uliczny kontekst i dostarczą wielu powodów do odwiedzenia naszego centrum - wyjaśnia
Katarzyna Kasprzak.

Za koncepcję kampanii i produkcję sesji zdjęciowej do niej odpowiadała krakowska Firma Reklamowa Kuc. Autorem zdjęć sesyjnych jest uznany i ceniony fotograf Marcin Tyszka. Zleceniodawcą kampanii jest właściciel centrum firma NEPI Rockcastle.

BONARKA CITY CENTER I NEPI ROCKCASTLE PLC

Właściciel Bonarki NEPI Rockcastle plc jest wiodącym inwestorem oraz deweloperem nieruchomości komercyjnych w Europie Środkowo-Wschodniej, którego akcje notowane są na Giełdzie Papierów Wartościowych w Johannesburgu oraz Amsterdamie. Znajduje się również w pierwszej dziesiątce firm z branży nieruchomości komercyjnych w kontynentalnej Europie pod względem wartości rynkowej. Firma posiada jeden z największych portfeli nieruchomości w Rumunii, Polsce oraz na Słowacji, a także wyraźnie zaznacza swoją obecność w Chorwacji, Czechach oraz Serbii. Bonarka City Center to wielofunkcyjne centrum miejskie, powstałe na obszarze około 19 ha poprzemysłowych terenów dawnych zakładów chemicznych w krakowskiej dzielnicy Podgórze. Na obszarze ponad 92  tys. m2 powierzchni użytkowej znajduje się 230 punktów handlowo-usługowych i restauracji oraz jeden z największych multipleksów kinowych w Polsce. Ponadto, na terenie Bonarka City Center znajduje się jeden z pierwszych na świecie ośrodków edukacyjno-wychowawczych w centrum handlowym: „Siemacha Spot". Zarządcą obiektu jest TriGranit Corporation.

Nadesłał:

bezstronny22

Wasze komentarze (0):


Przepisz kod:
Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl