Carlo Rossi Refresh Awards – znamy zwycięzców konkursu


Oceń artykuł Zobacz ranking
Przepisz powyższy kod i oceń artykuł »
2018-06-21
Za nami finał konkursu dla młodych projektantów Carlo Rossi Refresh Awards. Jego głównym założeniem było stworzenie kreacji inspirowanych owocami leśnymi oraz granatem, nowymi smakami Carlo Rossi Refresh. Wśród laureatów znalazły się Katarzyna Szumiec i Ewa Bednarska.

Szansa na debiut w świecie mody

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie Kafito.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Przeczytaj również:

Marzeniem większości młodych ludzi, studiujących na kierunkach związanych z projektowaniem ubioru, jest zaprezentowanie własnych kolekcji na najbardziej znanych wybiegach. Konkurs Carlo Rossi Refresh Awards powstał, aby dać szansę młodym projektantom na debiut i pokazanie swoich autorskich pomysłów przed szeroką publicznością. Zadanie konkursowe polegało na zaprojektowaniu dwóch sukni wieczorowych inspirowanych kolorami nowych wariantów smakowych Carlo Rossi Refresh – owocami leśnymi i owocem granatu. Półfinaliści stanęli na wysokości zadania. Lekkość, zwiewność, orzeźwienie, soczyste kolory i modne fasony, wszystko to można było zobaczyć podczas pokazu.

Opiekunem artystycznym konkursu Carlo Rossi Refresh Awards jest Dorota Wróblewska, wieloletni ekspert branży mody. Dorota Wróblewska ma na swoim koncie organizację prestiżowych imprez modowych, jest producentem programów telewizyjnych i wykładowcą uczelni modowych.

- Każde wydarzenie umożliwiające młodym ludziom zaistnienie w świecie mody, zasługuje na uwagę. Rynek jest trudny, a branża wymagająca. Nie wszystkie młode osoby, mimo zdolności
i ambicji, są w stanie się przebić. Im więcej możliwości, tym większa szansa, że wśród kandydatów na projektantów wyłonimy prawdziwe perły, które w przyszłości rozwiną swój potencjał. Carlo Rossi Refresh Awards to konkurs oparty na interpretacji smaku, zapachu i koloru. Wymaga to kreatywności i wyobraźni, czyli cech kluczowych dla osób chcących zajmować się projektowaniem –
komentuje Dorota Wróblewska.

Wymagające jury

W jury konkursu Carlo Rossi Refresh Awards znaleźli się profesjonaliści branży mody. Oprócz  Doroty Wróblewskiej, w gronie oceniających projekty byli: Tobiasz Kujawa - twórca bloga Freestyle Voguing i mentor Akademii Fashion PR Talks, Rafał Michalak oraz Maciej Klonowski.

Spośród kilkudziesięciu nadesłanych prac jury wybrało sześciu finalistów. Mieli oni okazję przedstawić uszyte przez siebie projekty sukien wieczorowych, inspirowanych dwoma nowymi wariantami orzeźwiającego wina Carlo Rossi Refresh: owoce leśne i owoc granatu. W wyborze laureatów brana była pod uwagę zgodność projektów z tematem konkursu, kreatywność oraz niecodzienne podejście do zadania.

Autorkami zwycięskich projektów są Katarzyna Szumiec, tegoroczna absolwentka Artystycznego Projektowania Ubioru w KSA w Krakowie oraz Ewa Bednarska, studentka Wyższej Szkole Umiejętności Społecznych w Poznaniu o specjalności projektowanie ubioru.

Suknie dla najpiękniejszych Polek

Spośród sześciu finalistów konkursu Carlo Rossi Refresh Awards wybrane zostały dwie osoby, których projekty wzbudziły największe uznanie jury. Laureaci otrzymali nagrodę pieniężną na uszycie autorskiej kolekcji ubrań i możliwość zaprezentowania jej na wrześniowej, prestiżowej imprezie modowej Warsaw Fashion, podczas której najpiękniejsze Polki -  Miss Polonia Marcelina Zawadzka i Agata Biernat, zaprezentują zwycięskie sukienki.

Marka Carlo Rossi jest związana ze światem mody już od wielu lat, wspierając młodych projektantów i inspirując ich swoimi smakami do tworzenia jeszcze bardziej kreatywnych i zaskakujących kreacji.

Carlo Rossi to największa i najpopularniejsza marka wina w Polsce. Orzeźwiające owocowe smaki Carlo Rossi Refresh są odpowiedzią na potrzeby konsumentów, poszukujących lekko musujących, lekkich win o bogatej gamie zapachowej i smakowej. Carlo Rossi Refresh Mixed Berry i Pomegranate to dwa nowe smaki owoców leśnych i owocu granatu, nawiązujące do sukcesu rynkowego słodkich wariantów wina tej marki, które sprzedały się w liczbie prawie 14 milionów butelek od 2012 roku.

 

Niniejsza informacja prasowa przygotowana została wyłącznie w celach informacyjnych i nie stanowi reklamy napojów alkoholowych w rozumieniu odpowiednich przepisów prawa. Podmiot otrzymujący niniejszą informację prasową jest odpowiedzialny za wykorzystanie jej treści zgodnie z przepisami prawa. 

Nadesłał:

LHC

Wasze komentarze (0):


Przepisz kod:
Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl