Ho, ho, ho! Czy są tu grzeczni pracownicy?


Oceń artykuł Zobacz ranking
Przepisz powyższy kod i oceń artykuł »
2017-12-06
Mimo że pracownicy nie piszą listów do Świętego Mikołaja to 9 na 10 pracodawców docenia całoroczną pracę zatrudnionych i wręcza im świąteczne prezenty . Najbardziej pracowników cieszą te podarunki, które mogą wybrać sami i te, które są wsparciem dla domowych budżetów.

Boże Narodzenie jest aż dla 87%[i] firm okazją do obdarowania swoich pracowników. To miły gest, który integruje, buduje przyjazną atmosferę, poczucie więzi z firmą i wspiera wizerunek dobrego pracodawcy. Zanim jednak prezenty trafią pod firmową choinkę warto lepiej poznać oczekiwania obdarowanych i wręczyć im to, co naprawdę chcieliby dostać.   

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie Kafito.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Przeczytaj również:

Lista pracowniczych życzeń

Z badania „O czym marzą pracownicy na święta?” [ii]  przeprowadzonego na zlecenie Sodexo Benefits and Rewards Services, wynika, że wśród pozagotówkowych świadczeń najbardziej pożądanym prezentem są bony i kupony podarunkowe. Chciałaby je otrzymać ponad połowa ankietowanych.
Są ulubionym upominkiem wszystkich zatrudnionych bez względu na ich wiek, płeć czy wykształcenie. Natłok przedświątecznych zajęć powoduje, że 35% marzy o dodatkowych dniach wolnych od pracy. Wysoko w rankingu firmowych upominków jest także dofinansowanie sportu
i rekreacji, które wybrało 32% pracowników. Z kolei dla 29% dobrym podarunkiem byłoby dofinansowanie kultury, czyli biletów do kina, teatru czy na koncerty. Co czwarty aktywny zawodowo Polak oczekuje kart przedpłaconych, które podobnie jak kupony podarunkowe zaspokajają ich indywidualne potrzeby.  

 

„Zastanawiając się nad wyborem idealnego prezentu warto wziąć pod uwagę oczekiwania i potrzeby osób, które chcemy obdarować.  Najbardziej trafionymi prezentami są kupony i karty podarunkowe, a to dlatego, że pozwalają, by każdy osobiście zdecydował jaki upominek dla siebie wybrać. Pracownicy cenią je za możliwość zrobienia zakupów bez gotówki, ale przede wszystkim za wsparcie ich świątecznych, mocno nadwyrężonych w grudniu, budżetów” – powiedziała Magdalena Słomczewska – Klimiuk, Kierownik Marketingu w Sodexo Benefits and Rewards Services
w Polsce.

 

Takie firmowe podarunki gwiazdkowe mogą okazać się szczególnie istotnym wsparciem, bo według szacunków firmy Deloitte, Polacy jak co roku nie zamierzają zaciskać pasa w święta. Na tegoroczne prezenty, jedzenie oraz spotkania z najbliższymi polska rodzina planuje wydać średnio 882 zł, to o 2% więcej niż wydali w ubiegłym roku.

 



[i] Badanie „Drogowskaz Motywacyjny 2017” Instytut Kantar Millward Brown na zlecenie Sodexo Benefits and Rewards Services Polska

[ii] Badanie „O czym marzą pracownicy na święta  przeprowadził instytut Kantar Millward Brown na zlecenie Sodexo Benefits and Rewards Services Polska w sierpniu 2017 r. Badanie przeprowadzono na reprezentatywnej grupie Polaków N=389 (zatrudnionych na umowę o pracę), za pomocą wspomaganych komputerowo wywiadów telefonicznych CATI w ramach sondażu CATIBUS.

 

Nadesłał:

ConTrust
http://contrust.pl

Wasze komentarze (0):


Przepisz kod:
Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl