Jak się ma pozycjonowanie stron do mediów społecznościowych?


Oceń artykuł Zobacz ranking
Przepisz powyższy kod i oceń artykuł »
Jak się ma pozycjonowanie stron do mediów społecznościowych?
2017-10-18
Czy posiadanie profilu w social mediach może mieć wpływ na nasze pozycje w wyszukiwarce?

Pozycjonowanie stron internetowych to jedna z najszybciej rozwijających się gałęzi reklamy w internecie. Internet w ostatnich latach stał się nie tylko świetnym źródłem informacji, ale także dobrym kanałem sprzedażowym. Jak jednak ma się pozycjonowanie stron do mediów społecznościowych?

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie Kafito.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Przeczytaj również:

 

Warto udostępniać treści w social mediach?

Media społecznościowe są niczym innym jak portalami społecznościowymi, które integrują użytkowników o takich samych, czy też podobnych zainteresowaniach. Najbardziej rozpoznawalnym medium społecznościowym jest oczywiście facebook, jednak istnieje ich o wiele więcej. Linki same w sobie umieszczane na portalach społecznościowych nie są wartościowe, ponieważ zazwyczaj nie są one indeksowane i nie są one linkami dofollow. Jednak regularne dodawanie treści w social media może przynieść trwały ruch na stronie. Im ciekawsze treści, tym większe prawdopodobieństwo, że pojawi się ruch na waszej stronie.

Czy reklama w internecie jest możliwa bez udziału w social mediach?

Nie można jednoznacznie stwierdzić, czy każda firma powinna być obecna w social mediach, niektóre firmy ze względu na swój charakter nie powinny być obecne np. na instagramie. W niektórych wypadkach firmy takie jak Strategon.pl odradzają swoim klientom posiadanie profilu w mediach społecznościowych, ponieważ nieodpowiednie prowadzenie fanpage może doprowadzić do popsucia wizerunku i zniszczyć zbudowane już zaufanie u klientów.

Jakie więc działania warto robić w mediach społecznościowych?

W social mediach powinniśmy prowadzić takie działania, które dadzą naszej firmie realne możliwości rozwoju. Tak np. profil na instagramie może pomóc rozwinąć się firmie z branży modowej, sportowej, czy urodowej. W wypadku kiedy nie mamy pewności, czy dane medium, czy działania w internecie są dla nas, powinniśmy jak najszybciej skontaktować się z firmą, która ma doświadczenie w tej branży. Pomoc w tym zakresie może być na wagę złota.

Nadesłał:

KaczaMalwina

Wasze komentarze (0):


Przepisz kod:
Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl