Rośnie sprzedaż telewizorów TCL Multimedia


Oceń artykuł Zobacz ranking
Przepisz powyższy kod i oceń artykuł »
Rośnie sprzedaż telewizorów TCL Multimedia
2017-04-20
TCL Multimedia, trzeci co do wielkości producent telewizorów na świecie, dynamicznie rozwijający się na polskim rynku od 2007 roku, przedstawił 6 kwietnia br. w Hong Kongu zestawienie wyników sprzedaży telewizorów w pierwszym kwartale 2017 roku.

Nowe technologie, które oferuje TCL Multimedia, cieszą się rosnącym zainteresowaniem konsumentów, o czym świadczą liczby sprzedanych telewizorów: 4 702 169 telewizorów LCD, w tym 3 088 766 Smart TV i 1 099 155 telewizorów w technologii 4K, co oznacza wzrost odpowiednio o 11,9%, 48,6% i 47,6% (dane porównawcze: Q1 2017 vs. Q1 2016).

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie Kafito.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Przeczytaj również:

Podsumowanie sprzedaży od stycznia do marca 2017 (nieobjęte audytem) 

 

 

Ogólne dane użytkowników (Na marzec 2017)

Styczeń - Marzec 2017

Styczeń - Marzec 2016

Zmiana rok do roku (%)

Sprzedane egzemplarze telewizorów LCD

N/A

4,702,169

4,203,394

+11.9%

 

     

 

Z czego: Smart TV

N/A

3,088,766

2,078,984

+48.6%

 

     

 

Rynek Chińskiej Republiki Ludowej

N/A

2,216,255

2,401,433

-7.7%

 

Rynek zagraniczny

N/A

2,485,914

1,801,961

+38.0%

Proporcje sprzedaży Smart TV na rynku Chińskiej Republiki Ludowej (z wyłączeniem rynku ODM) (%)

 

 

 

 

 

 

 

 

N/A

75.7%

63.7%

N/A

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Proporcje sprzedaży telewizorów w technologii 4K na rynku Chińskiej Republiki Ludowej (z wyłączeniem rynku ODM) (%)

N/A

40.5%

32.5%

N/A

 
O TCL Multimedia

Firma TCL Multimedia Technology Holdings Limited z siedzibą w Chinach (kod na Giełdzie Papierów Wartościowych w Hongkongu: 01070) jest jednym z wiodących graczy w globalnej branży telewizyjnej. TCL Multimedia angażuje się w badania i rozwój, produkcję oraz dystrybucję sprzętu elektronicznego. Celem marki jest stać się „globalną firmą rozrywki technologicznej”, która zapewnia konsumentom zintegrowane rozwiązania w dziedzinie rozrywki. Firma osiąga ten cel dzięki nowemu modelowi biznesowemu skoncentrowanemu na produkcie i użytkowniku, który to model opiera się na strategii “podwójny +”: “rozwiązania + Internet” oraz “produkty + serwisy”.

 

Nadesłał:

TCL
http://www.tcl.eu/pl/home

Wasze komentarze (1):

  • avatar
    ~qwerty, 2017-04-20 21:40:45

    Robią fajne telewizory i co ważne bardzo atrakcyjne cenowo. Co w przypadku naszych zarobków jest ważne ;-).

    Mało kto sie łapie do tej średniej krajowej na poziomie 4000 zł ;-).


Przepisz kod:
Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl