SLA w vendingu. Innowacyjny serwis Ideal Group


Oceń artykuł Zobacz ranking
Przepisz powyższy kod i oceń artykuł »
SLA w vendingu. Innowacyjny serwis Ideal Group
2017-04-03
Zepsuty ekspres do kawy – to dla wielu użytkowników tych urządzeń poważny problem. Firma vendingowa Ideal Group wprowadza nową usługę, która zagwarantuje ich bezawaryjną pracę – Servis Level Agreement.

 - Ekspresy serwujące kawę, jak wszystkie urządzenia, wymagają regularnego serwisowania, by mogły nienagannie funkcjonować – mówi Andrzej Nartowicz, prezes Ideal Group. – Dlatego wyszliśmy z propozycją nowej formuły współpracy, oferując klientom możliwość wyboru, dostosowanego do ich wymagań, poziomu jakości obsługi serwisowej. To swego rodzaju ubezpieczenie, które – w zależności od wybranego pakietu - daje gwarancję właściwego funkcjonowania automatów, przy zachowaniu bardzo transparentnych warunków takiej współpracy i rozliczenia, ściśle powiązanego z rzeczywistymi kosztami obsługi.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie Kafito.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Przeczytaj również:

W ramach usługi SLA klient ma do wyboru trzy pakiety – basic, optimum i premium – które dokładnie określają, na jakich poziomach jakościowych usługa serwisowa ma być świadczona. Od rodzaju pakietu zależy więc szybkość czasu reakcji na zgłoszenie, utrzymanie właściwych parametrów technicznych i higienicznych urządzeń, czas dostawy części zamiennych i zastępczych ekspresów do kawy, co w efekcie przekłada się na ciągły i bezawaryjny dostęp pracowników i klientów firm do kawy. Np. czas reakcji na zgłoszenie w przypadku pakietu premium to 4 godziny, a w przypadku pakietu basic – 24 godziny. Jak podkreśla prezes Ideal Group, pomysł nowej usługi podsunęli mu sami klienci.

- Dla wielu, zwłaszcza dużych organizacji, awarie ekspresów do kawy to poważny problem i takie podmioty szukają podobnych, sformalizowanych rozwiązań, dokładnie określających ich potrzeby i wynikające z umowy nasze zobowiązania – mówi Andrzej Nartowicz. - Wykupienie takiego comiesięcznego ubezpieczenia gwarantuje im, że w razie problemów jesteśmy i w porę zapobiegamy awarii.

Nowa usługa ma też tę zaletę, że korzystający z niej klienci mają dostęp do zakupu produktów - kawy i ekspresów – po atrakcyjnej, niższej niż rynkowa cenie.    

- W odróżnieniu od naszych konkurentów nie stosujemy limitów na zakup kawy w ramach usługi SLA – podkreśla prezes Nartowicz. – Taka konstrukcja nowej oferty – transparentna kosztowo, optymalna jakościowo i atrakcyjna cenowo – sprawia, że obserwujemy coraz większe zainteresowanie tą usługą podmiotów, które dbają o jakość obsługi swoich pracowników i klientów.

 

Ideal Group działa od 2003 r. i obecnie jest jednym z największych operatorów na polskim rynku vendingowym oraz właścicielem kilku marek handlowych. Jako Ideal Cafe za pośrednictwem swoich urządzeń serwuje kawę, wodę – jako Ideal Water czy zupy, jako Zupper. Motorem napędowym firmy jest innowacyjna technologia płatnicza Pay2Vend  - autorskie rozwiązanie dedykowane branży vendingowej. Dzięki niej użytkownicy automatów mogą dokonywać zakupów z wykorzystaniem prepaidowych kart i breloków do płatności zbliżeniowych oraz telefonów komórkowych. Powiązane są one z własnym systemem płatności (porównywalnym jedynie z rozwiązaniami dostępnymi w bankowości). Dzięki platformie internetowej konsument ma pełną kontrolę nad zakupami, może je planować i zasilać konto, z którego pobierane są opłaty.

 

 

 

 

Nadesłał:

Masz-Media

Wasze komentarze (0):


Przepisz kod:
Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl