T-Mobile Usługi Bankowe nagrodzony za bankowość mobilną w konkursie „Gazety Bankowej”


Oceń artykuł Zobacz ranking
Przepisz powyższy kod i oceń artykuł »
2017-04-06
T-Mobile Usługi Bankowe znalazł się w gronie laureatów nagrody „Lider 2016” przyznawanej przez „Gazetę Bankową” firmom oraz instytucjom, które w ubiegłym roku wdrożyły najciekawsze rozwiązania w danej branży. Bank zajął drugie miejsce w kategorii „Bankowość i Finanse” za nową bankowość mobilną.

W konkursie „Gazety Bankowej” promowane są firmy i instytucje, które w poprzednim roku wyróżniły się szczególnymi osiągnięciami w obszarze nowoczesnych i innowacyjnych technologii. Kapituła konkursu, którą tworzą eksperci z poszczególnych kategorii, docenia produkty, usługi i rozwiązania IT, które miały istotny wpływ zarówno na funkcjonowanie firmy czy instytucji, jak i jej otoczenie.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie Kafito.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Przeczytaj również:

Wyniki konkursu zostały ogłoszone podczas gali „Techno Biznes”, która odbyła się 5 kwietnia 2017 r. w Warszawie. W imieniu T-Mobile Usługi Bankowe nagrodę odebrała Magdalena Proga-Stępień, dyrektor Departamentu T-Mobile Usługi Bankowe.

 

Nagroda „Lider 2016” za bankowość mobilną T-Mobile Usługi Bankowe to docenienie pracy całego zespołu przy jednym z najbardziej zaawansowanych rozwiązań mobilnych na rynku. Jest ono jednocześnie bardzo proste i intuicyjne w obsłudze, spójne z logiką nawigacji systemów Google Android i Apple iOS. Nasza aplikacja pozwala na łatwiejsze i wygodniejsze bankowanie niż na komputerze, oferując wszystkie niezbędne funkcjonalności bez potrzeby przełączania się do bankowości internetowej – mówi Magdalena Proga-Stępień.

 

T-Mobile Usługi Bankowe udostępnił nową bankowość mobilną w październiku 2016 r. Aplikacja została stworzona w myśl zasady „Mobile first”, dzięki czemu pozwala wykonać na telefonie nawet najbardziej skomplikowane operacje bankowe. W swoim rozwiązaniu mobilnym bank zawarł nowoczesny design, funkcjonalność oraz usługi daleko wykraczające poza standardy rynkowe. W telefonie można zrealizować wszelkie czynności, m.in.: otworzyć konto, zamówić kartę, czy obsłużyć konto firmowe. Najczęściej wykorzystywane przez użytkowników funkcje np. sprawdzenie stanu konta i ostatnich transakcji są dostępne bez logowania do aplikacji, tuż po jej włączeniu. Aplikacja nie tylko wykorzystuje nowoczesne rozwiązania, ale również wyróżnia się zupełnie nowym wyglądem, opartym o natywny interfejs. Dzięki temu udało się zapewnić pozytywny „user experience”.

 

Nadesłał:

United PR

Wasze komentarze (0):


Przepisz kod:
Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl