Whirlpool kontynuuje współpracę z BIZUU i Michałem Szulcem


Oceń artykuł Zobacz ranking
Przepisz powyższy kod i oceń artykuł »
Whirlpool kontynuuje współpracę z BIZUU i Michałem Szulcem
2017-10-25
Duet BIZUU oraz Michał Szulc pozostają nadal związani z Whirlpool.

Podczas dotychczasowej, ponad dwuletniej, współpracy z marką projektanci udowadniali, że świat mody i technologii są od siebie mocno zależne oraz że o najdelikatniejsze tkaniny można zadbać, piorąc je w pralce. Teraz, w kampanii Włącz 6. Zmysł kontynuują ten temat w nowej odsłonie. W ramach wspólnych działań powstanie pięć krótkich filmów wideo, pokazujących, jakie znaczenie w pracy projektanta ma 6. zmysł oraz jak technologia o tej samej nazwie, zastosowana w pralkach Whirlpool, pomaga im w codziennym życiu. Pierwszy z serii filmików jest już dostępny.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie Kafito.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Przeczytaj również:

 

TWÓRCZA SWOBODA

Włącz 6. Zmysł – odkryj technologię, która myśli za Ciebie – pod takim hasłem marka promuje swój najsilniejszy wyróżnik. Choć w różnych urządzeniach 6. Zmysł oznacza coś innego, idea jest taka sama: to rozwiązanie mające zamieniać rutynę codziennych obowiązków w przyjemne doświadczenie. Kampania z udziałem projektantów pokazuje, że gwarancja dbałości o najdelikatniejsze tkaniny, jaką dają pralki Whirlpool, pozwala im w znacznym stopniu rozwinąć skrzydła w tworzeniu nowych kolekcji. Nie muszą się martwić o to, czy ich produkt spełni oczekiwania kobiet pod względem swojej funkcjonalności. Whirlpool zrywa bowiem z przekonaniem, że najcenniejsze ubrania, wykonane z najdelikatniejszych materiałów, można czyścić tylko chemicznie. O 6. zmyśle w pracy projektanta oraz korzyściach, jakie im osobiście dają pralki Whirlpool, Zuzanna Wachowiak i Michał Szulc mówili również 27 września w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie, podczas konferencji prasowej pod hasłem Włącz 6. Zmysł.

 

PARTNERZY NA DŁUGĄ METĘ

To już trzeci rok współpracy duetu BIZUU i Michała Szulca z marką Whirlpool. Firma od samego początku jest partnerem pokazów ich kolekcji, a w minionych miesiącach wspólnie z projektantami edukowała konsumentów w zakresie historii i współczesnego zastosowania różnych tkanin oraz ich odpowiedniej pielęgnacji. Tym razem projektanci opowiedzą, dlaczego życie bez 6. zmysłu byłoby dla nich niemożliwe oraz jak łączą się ze sobą świat mody i nowych trendów ze światem technologii.

Nadesłał:

38PR

Wasze komentarze (0):


Przepisz kod:
Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl