Wielkie piłkarskie emocje z Alior Bankiem


Oceń artykuł Zobacz ranking
Przepisz powyższy kod i oceń artykuł »
2017-06-09
W najbliższą sobotę, 10 czerwca o godz. 20.45 rozpocznie się mecz Reprezentacji Polski z Rumunią w ramach eliminacji do piłkarskich Mistrzostw Świata 2018 w Rosji. Wielkich emocji na pewno nie zabraknie.

Zadba o nie również Alior Bank, Oficjalny Sponsor Reprezentacji Polski w piłce nożnej, który przygotował dodatkowe atrakcje, nie tylko na stadionie.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie Kafito.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Przeczytaj również:

Polskiej drużynie podczas meczu z Rumunią kibicować będą tysiące fanów na Stadionie Narodowym w Warszawie i miliony przed telewizorami. Zobaczą oni wyświetlane wokół boiska animacje, na których pojawi się logo banku. Kibiców, którzy przybędą na stadion i pojawią się przy bramie wejściowej nr 2, przywita wielki 8-metrowy balon Alior Banku, usytuowany tuż obok burgundowego namiotu. Drugi balon znajdzie się przy bramie nr 10. Już od godz. 17.45 hostessy i promotorzy Alior Banku pomogą przybrać fanom biało-czerwone barwy, malując ich twarze farbkami. Będą również rozdawać słodycze i bankowe gadżety. Goście strefy VIP zobaczą m.in. piłkarski spot z żonglującym melonikowcem.

Piłkarskie emocje również w internecie

Wielkie odliczanie do meczu trwa już na profilu Alior Banku na Facebooku. Piłkarskie posty będą publikowane także podczas spotkania, na żywo ze Stadionu Narodowego w Warszawie. Dla kibiców Biało-Czerwonych bank przygotował specjalną nakładkę na zdjęcie profilowe, dzięki której jeszcze lepiej pokażą swoje wsparcie dla polskiej drużyny.

Tomasz Zimoch czyta piłkarskie porady uczestników rekordowego konkursu

Na profilu banku na Facebooku można obejrzeć materiały video, w których Tomasz Zimoch, komentator sportowy i futbolowy ekspert Alior Banku, czyta piłkarskie rady dla piłkarzy. Były one publikowane przez uczestników majowego, rekordowego konkursu piłkarskiego Alior Banku. Wzięło w nim udział ponad 3600 osób, czyli 3,5 razy więcej niż w dotychczasowym najpopularniejszym konkursie bankowym na Facebooku. Post dotarł do ponad 3 mln osób, miał 6 tys. interakcji, w tym ponad 2 tys. kliknięć „Lubię to!”.

Nowy spot reklamowy „Szacunek trybun”

Widzowie Telewizji Polsat mogą już obejrzeć przygotowany przez bank nowy spot reklamowy „Szacunek trybun”. Warto przypomnieć sobie również wcześniejszy 8-sekundowy billboard sponsorski „Ramię w ramie z Biało-Czerwonymi”, zachęcający do kibicowania Reprezentacji podczas sportowych zmagań. Przy okazji meczu Polska – Rumunia spoty emitowane są również w stacjach TVP i TVN.

Alior Bank zaprasza do wspólnego kibicowania na trybunach, przed telewizorami, a także na profilu banku na Facebooku, ramię w ramię z Biało-Czerwonymi. 

Nadesłał:

United PR

Wasze komentarze (0):


Przepisz kod:
Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl