Kafito Polski

Nestle

Wpis należy do
użytkownika:
gutek1889
avatar
przejmij wpis »
Ponad 75% polskich studentów określa praktyki związane z kierunkiem studiów jako najlepszą formę zdobywania doświadczenia zawodowego*.
WWW: http://www.nestle.pl/pl

Opis firmy

Na to zapotrzebowanie odpowiada firma Nestlé, zapraszając studentów i absolwentów zainteresowanych zdrowym żywieniem i stylem życia do II już edycji projektu żywieniowego. Najlepsi mogą wygrać praktykę w Centrum ds. Żywienia Nestlé Polska S.A. oraz studia podyplomowe! Termin przesyłania zgłoszeń mija 19. maja!
Więcej informacji na temat projektu znajduje się na facebook.com/NestlePolskaNHW, www.nestle.pl, YouTube, a także na plakatach dostępnych na uczelniach w całej Polsce.

II edycja konkursu żywieniowego Nestlé, realizowanego w ramach strategii Nutrition, Health & Wellness, jest skierowana do studentów i absolwentów, którzy w przyszłości będą specjalistami z obszarów zdrowia i prawidłowego odżywiania oraz do pasjonatów tych zagadnień.
Platformą komunikacyjną projektu jest portal społecznościowy Facebook, za pośrednictwem którego znana już studentom z I edycji Natalia Honorata Witalna opowiada o nawykach żywieniowych i stylu życia swojej 4-osobowej rodziny. Prowadzenie komunikacji konkursowej na fanpage’u pozwala w każdym momencie prześledzić losy bohaterów tegorocznej edycji i wziąć udział w konkursie na każdym etapie jego trwania. Wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy i do 19. maja 2013 przesłać swoją pracę na adres konkursnhw@pl.nestle.com.
Nagrodami są: praktyka w Centrum ds. Żywienia Nestlé Polska S.A., studia podyplomowe z zakresu żywienia oraz udział w ogólnopolskiej konferencji żywieniowej i szkolenie z autoprezentacji, przeprowadzone przez agencję Synertime.
Tegorocznym zadaniem konkursowym jest ułożenie dla 4-osobowej rodziny Natalii Honoraty Witalnej optymalnego planu zdrowego odżywiania i modyfikacji stylu życia.

Zadanie konkursowe wymaga od uczestników wiedzy, zaangażowania i pomysłowości. Naszym zamysłem, podobnie jak w ubiegłym roku, było danie studentom możliwości praktycznego sprawdzenia zdobytej dotąd wiedzy. Na Facebooku mogą oni śledzić nawyki żywieniowe Tomka, Agnieszki, Julki i Lenki, dopytując Natalię nie tylko o szczegóły diety, ale także inne czynniki, wpływające na stan ich zdrowia, takie jak np. aktywność fizyczna czy zainteresowania – podkreśla Blanka Mellova, Kierownik Centrum ds. Żywienia w Nestlé Polska S.A.
Z pomocą tegorocznym uczestnikom konkursu przyszły laureatki I edycji, które – w specjalnie przygotowanych filmach – podpowiadają, na co warto zwrócić uwagę i o czym pamiętać podczas przygotowania planu żywieniowego oraz w jaki sposób napisać zwycięską pracę. Filmy są dostępne na profilu konkursu na Facebooku oraz na kanale YouTube.
W komunikacji konkursowej wykorzystywane są zarówno tradycyjne formy promocji – mailingi i plakaty – jak i filmy promujące konkurs. O projekcie można też przeczytać na fanpage’u oraz stronie www.nestle.pl. Dodatkowo, Specjalista ds. Żywienia spotyka się także ze studentami i wykładowcami w ramach ogólnopolskiego Żywieniowego Roadshow. Podczas prelekcji omawiane są m.in. inicjatywy Nestlé podejmowane w ramach strategii dbania o prawidłowe żywienie, zdrowie i dobre samopoczucie konsumentów (Nutrition, Health & Wellness), w tym proces renowacji i innowacji produktów na rzecz ich odpowiedniego profilu żywieniowego. Prelekcje na bieżąco są relacjonowane na stronie www.nestle.pl.

Za koncepcję kreatywną i realizację projektu odpowiedzialna jest agencja public relations Synertime (wcześniej Eskadra PUBLICA). Merytoryczny nadzór nad akcją sprawują specjaliści ds. żywienia z Nestlé Polska S.A. Partnerami projektu są: Polskie Towarzystwo Dietetyki oraz Międzynarodowe Stowarzyszenie Studentów Kierunków Rolniczych i Nauk Pokrewnych IAAS Polska.
Wszystkich zainteresowanych trendami żywieniowym na świecie, wpływem poszczególnych składników odżywczych oraz aktywności fizycznej na długość i jakość naszego życia, zachęcamy do subskrypcji comiesięcznego Newslettera „Nestlé Żywność, Żywienie, Życie”.

***
Ogólnopolski projekt żywieniowy Nestlé, realizowany od 2012 roku, jest odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie na specjalistów z obszarów zdrowia i prawidłowego odżywiania. Inicjatywa ma na celu praktyczne przygotowanie do podjęcia pracy, wsparcie rozwoju i kariery przyszłych żywieniowców. Projekt jest częścią strategii Nestlé Nutrition, Health & Wellness (NHW) popularyzującej prawidłowe żywienie, dbanie o zdrowie i dobre samopoczucie. Jest ona odpowiedzią na zmieniające się potrzeby konsumentów, którzy – stając się coraz bardziej świadomi swoich potrzeb – poszukują produktów nie tylko smacznych, ale również dostarczających niezbędnych dla zdrowia składników odżywczych.

Kategorie powiązane z wpisem

Ostatnio dodane
Wpisy katalogowe Podkategorie