Wpis należy do
przejmij wpis »
użytkownika: debesis |
Systemy call center oferowane przez Debesis dostępne są w ramach umów na czas nieokreślony z możliwym testem funkcjonalności systemu. System umożliwia realizację i obsługę infolinii z modułem IVR, sprzedaż produktów i usług przez telefon, umawianie spotkań czy wykonywanie badań telefonicznych (CATI). System call center pozwala na nagrywanie i odsłuch rozmów, zarządzanie bazą danych (import, eksport, blokowanie), automatyzację połączeń telefonicznych (tryb predictive dialer). Konsultanci korzystają z aplikacji agenta, dzięki której mają możliwość zapoznania się z danymi klienta, zanotować wynik rozmowy czy zapisać przekazane przez klienta informacje.
WWW:
http://debesis.pl
Opis firmy
System call center Debesis jest rozwiązaniem przeznaczonym dla działów call center, telemarketingu, firm oferujących usługi contact center.
Kategorie powiązane z wpisem |
Stomatolog Dentistar Opole | |
Auto-solutions.pl bagażniki dachowe i oświetlenie | |
Agencja statystów i epizodystów - Fill Stufio |