Kafito Polski

AVON Cosmetics

Wpis należy do
użytkownika:
AgencjaGardenOfWords
avatar
przejmij wpis »
7 lutego br., w scenerii nawiązującej do tętniącego życiem miasta, AVON zaprezentował swoją strategię na 2018 rok. „AVON się sprawdza!” to kampania, w ramach której marka zachęca Polki do sprawdzenia innowacyjnych formuł kosmetyków do makijażu, produktów pielęgnacyjnych oraz zapachów. Do wypróbowania produktów marka zaprosiła topowe polskie Gwiazdy, które wybrały swoje ulubione kosmetyki i będą je polecać w katalogu AVON. Do obecnej Ambasadorki marki, Małgorzaty Kożuchowskiej, dołączyły Marta Żmuda Trzebiatowska i Katarzyna Zielińska. Nowe ambasadorki pojawiły się na konferencji AVON i opowiedziały o swoich kosmetycznych typach na ten sezon: najnowszej szmince AVON mark. „Moc koloru” i mascarze AVON True „ULTRAobjętość”.
WWW: http://www.avon.pl/

Opis firmy

AVON się sprawdza

W tym roku marka będzie się sprawdzać wszędzie – w tętniących życiem miastach, w telewizji, ale przede wszystkim w torebce każdej Polki – powiedziała Barbara Goździkowska, Dyrektor Generalna AVON Polska. Ponad połowa Polek w ciągu ostatniego roku kupiła kosmetyki do makijażu AVON, a aż 34% w ciągu ostatnich 3 miesięcy.1 Z badań wiemy, że nasi klienci jak już raz wypróbują nasze kosmetyki, to je doceniają – dodaje. AVON zachęca więc do sprawdzenia swoich kosmetyków, wypróbowania i wybrania swoich ulubionych. W ramach nowej strategii, również największe polskie Gwiazdy będą w tym roku sprawdzały AVON. Jako pierwsze kosmetyki AVON wypróbowały Marta Żmuda Trzebiatowska i Katarzyna Zielińska. Aktorki szczególnie zachwyciły się nową szminką AVON mark. „Moc koloru” oraz mascarą AVON True „ULTRAobjętość”.

Ulubione kosmetyki Gwiazd

Aktorki zdradziły, że miały okazję wypróbować wiele produktów AVON i zachwyciły się ich jakością. Opowiedziały również, jak sprawdzanie AVON wyglądało w praktyce oraz zdradziły kulisy sesji zdjęciowych, w których wzięły udział w ramach kampanii. Marta wybrała nową szminkę AVON mark. „Moc koloru”, którą polubiła za modne, nasycone kolory i rewelacyjną trwałość. Efekt idealnie gładkich, nawilżonych ust i intensywny kolor zapewnia wbudowana baza. Jak każda kobieta mam wiele sekretów, ale ten jeden mogę zdradzić. Moim sprawdzonym trikiem jest… podkreślenie ust. Nie wyobrażam sobie makijażu bez swojej ulubionej szminki, to dla mnie kropka nad i, wisienka na torcie! Gdy mam pomalowane usta, od razu czuję się lepiej i pewniej – przyznaje Gwiazda. Martę możemy podziwiać na okładce katalogu AVON 2/2018.

Katarzyna Zielińska wybrała mascarę AVON True ULTRAobjętość, dzięki której uzyskuje efekt tzw. „wachlarza rzęs”. Wystarczy 1-2 warstwy i już jestem gotowa do wyjścia – zdradziła gwiazda. Dzięki zaawansowanej technologii Smartfibre, specjalnie wyprofilowanej szczoteczce i zawartych w formule mikrowłóknach, rzęsy zyskują niesamowitą objętość, zwielokrotnienie i zagęszczenie od samej nasady. Katarzyna Zielińska pojawi się na okładce katalogu AVON 4/2018, który będzie dostępny od 1 marca.


Goście sprawdzili AVON

Zaproszeni goście również mieli okazję sprawdzić AVON. W specjalnym beauty cornerze czekały makijażystki AVON, które pomagały w dobraniu idealnego koloru pomadki. Można było też sprawdzić mascarę AVON True ULTRAobjętość. Dotknąć, powąchać, wypróbować. A nowy look, stworzony za pomocą nowości od AVON, goście mogli uwiecznić na zdjęciu, stylizowanym na okładkę katalogu AVON.

Event odbył się w warszawskim Pin Up Studio, którego minimalistyczna przestrzeń została zaaranżowana jako Galeria Sztuki AVON. To artystyczne otoczenie było pełne kolorów miasta, refleksów neonów i świateł biurowców i stanowiło idealne tło dla wystawy prac dwóch artystek – Zuzy Michalskiej i Anny Łukasiewicz.

Kontakt:

AVON Cosmetics Polska
Magdalena Mączyńska
PR Lead
Mobile: 789 202 902
e-mail: magdalena.maczynska@avon.com

Garden of Words
Kinga Sobieraj
Senior Account Executive
Mobile: 533 339 050
e-mail: k.sobieraj@gardenofwords.pl

Kategorie powiązane z wpisem

Ostatnio dodane
Wpisy katalogowe Podkategorie