Kafito Polski

Ferratum Money

Liczba przejść
na stronę WWW: 0
Wpis należy do
użytkownika:
Ferratum Bank
avatar
przejmij wpis »
Od 2014 r. Grupa Ferratum prosi swoich Klientów o podzielenie się ich zwyczajami związanymi z wydatkami. Ankietę przeprowadza się dwa razy w roku – raz w czasie wakacji letnich i ponownie tuż przed świętami Bożego Narodzenia. Od 2014 r. Grupa Ferratum prosi swoich Klientów o podzielenie się ich zwyczajami związanymi z wydatkami. Ankietę przeprowadza się dwa razy w roku – raz w czasie wakacji letnich i ponownie tuż przed świętami Bożego Narodzenia. Celem ankiet jest dokonanie analizy zachowań Klientów w zakresie wydatków w okresie wakacyjnym i świątecznym. Zbadanie, jakie rodzaje zakupów będą dokonywane i jak różnią się wydatki między krajami. Ankiety sprawdzają również, w jaki sposób nasi Klienci będą spędzać czas podczas wakacji, w którym kraju wydadzą najwięcej pieniędzy w tym okresie, w którym z krajów Klienci będą korzystać z usługi Airbnb w celu zakwaterowania oraz które kraje preferują zakupy online bardziej niż tradycyjne zakupy w sklepach detalicznych.
WWW: http://www.ferratumbarometer.com/pl/

Adres:

Ferratum

Opis firmy

Od 2014 r. Grupa Ferratum prosi swoich Klientów o podzielenie się ich zwyczajami związanymi z wydatkami. Ankietę przeprowadza się dwa razy w roku – raz w czasie wakacji letnich i ponownie tuż przed świętami Bożego Narodzenia.
Celem ankiet jest dokonanie analizy zachowań Klientów w zakresie wydatków w okresie wakacyjnym i świątecznym. Zbadanie, jakie rodzaje zakupów będą dokonywane i jak różnią się wydatki między krajami.

Ankiety sprawdzają również, w jaki sposób nasi Klienci będą spędzać czas podczas wakacji, w którym kraju wydadzą najwięcej pieniędzy w tym okresie, w którym z krajów Klienci będą korzystać z usługi Airbnb w celu zakwaterowania oraz które kraje preferują zakupy online bardziej niż tradycyjne zakupy w sklepach detalicznych.

Cieszymy się, że możemy podzielić się wynikami naszego najobszerniejszego, jak do tej pory badania FERRATUM SUMMER BAROMETER 2018, w którym wzięło udział prawie 22 000 respondentów.

Ferratum Bank p.l.c. Poland było częścią ósmej już ankiety FERRATUM SUMMER BAROMETER 2018 ™, w której przyglądamy się letnim wydatkom naszych Klientów.

Kategorie powiązane z wpisem

Ostatnio dodane
Wpisy katalogowe Podkategorie