Asseco stworzyło system do prognozowania zachowań klientów w internecie
Przepisz powyższy kod i oceń artykuł »
Analiza zachowań klientów w cyfrowym świecie odgrywa coraz większą rolę dla sprzedaży produktów i usług. Eksperci z Forrester Research1 prognozują, że zyski jakie firmy mogą osiągnąć dzięki skutecznej weryfikacji Big Data wzrosną do 1,2 bln dolarów w 2020 r.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie Kafito.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.: |
O sukcesie kampanii marketingowej i sprzedażowej decyduje przede wszystkim szczegółowe dopasowanie oferty do potrzeb odbiorców. Dlatego firmy powinny na bieżąco śledzić najnowsze techniki do analizy informacji, które ich klienci zostawiają w sieci.
Czytaj całość artykułu tutaj: https://erp-view.pl/crm/asseco_stworzylo_system_do_prognozowania_zachowan_klientow_w_internecie.html
Nadesłał:
openmediagroup
|
Wasze komentarze (0):
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl