Blisko 2000 miejsc pracy w Olivia Centre w Gdańsku


Oceń artykuł Zobacz ranking
Przepisz powyższy kod i oceń artykuł »
Blisko 2000 miejsc pracy w Olivia Centre w Gdańsku
2021-11-24
Blisko 2000 nowych pracowników poszukują firmy z Olivia Centre. Pomimo pandemii firmy rozwijają się i rekrutują znacznie więcej pracowników niż przed 2020 rokiem.

Blisko 2000 nowych pracowników poszukują firmy z Olivia Centre. Pomimo pandemii firmy rozwijają się i rekrutują znacznie więcej pracowników niż przed 2020 rokiem.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie Kafito.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Przeczytaj również:

Zdjęcia:  https://1drv.ms/u/s!Ak6vnk2kpo84iexkqdhYzM2NQDQx6g?e=OlgKXy

Olivia Centre w ostatnich kwartałach znacząco powiększyła grono najemców. Nowe powierzchnie dobierają nie tylko jej dotychczasowi rezydenci, ale podpisywane są też nowe umowy najmu, co powoduje, że łączna liczba rekrutowanych pracowników jest bliska 2000 osób.

Ostatni kwartał był trzecim rekordowym kwartałem w 11 letniej historii Olivia Centre. Podpisane w lipcu, sierpniu i wrześniu umowy objęły ponad 18 tys. m2, a pod koniec 2020 roku jeden z rezydentów podpisał umowę najmu na ponad 15 tys. m2, co poskutkowało uruchomieniem rekrutacji na ponad 650 osób.

We wrześniu Telus International ogłosił otwarcie regionalnego biura Facebooka, globalnego potentata mediów społecznościowych, co doprowadziło do uruchomienia rekrutacji aż 500 osób. Nowo otwarte centrum operacyjne zajmie się doradztwem dla małych i średnich przedsiębiorstw w zakresie ich kampanii marketingowych, rekrutacyjnych i sprzedażowych. Początkowo świadczyć będzie wsparcie w językach polskim i rosyjskim, a docelowo również w językach czeskim, węgierskim, rumuńskim, niemieckim i angielskim. Wsparcie obejmować będzie wszystkie platformy komunikacyjne i społecznościowe zarządzane przez Facebooka: Facebook, WhatsApp, Instagram i Messenger

Z początkiem 2022 roku do Olivii wprowadzi się kolejny znaczny najemca, którego nazwa wciąż pozostaje poufna, jednak już obecnie firma ta uruchomiła rekrutację 600 pracowników.

Olivia rozwija się i powiększa – teraz po roku pandemii widzimy to bardzo wyraźnie. – mówi Małgorzata Gwozdz, dyrektor działu HR w Olivia Centre. W każdym tygodniu nasi Rezydenci publikują co najmniej kilka ogłoszeń rekrutacyjnych na różne stanowiska. Nawet pobieżnie je analizując widać, że powstają stanowiska wynikające z rozwoju ich biznesu. Widać, że rezydenci wchodzą na nowe rynki – poszukują pracowników znających różne języki lub rozszerzają zakres swoich usług, ponieważ szukają czasami bardzo unikalnych lub niszowych specjalizacji. Widać też, że jeśli powiększają swoje biura, to równocześnie zwiększają liczbę stanowisk i szukają nowych ludzi. Rezydenci szukają menedżerów i specjalistów z branży IT, z umiejętnościami analitycznymi, audytorskimi, controllingowymi, ale też z branży energetycznej, i specjalistów z zakresu mediów społecznościowych. Z drugiej strony potencjalni kandydaci szukają informacji jak można złożyć ofertę do firm rezydujących w Olivii – co nas szczególnie cieszy, to fakt, że prowadzone przez nas ankiety potwierdzają, że kandydaci do pracy interesują się pracą w Olivii, gdyż w gronie 10 tys. pracowników naszych rezydentów mają znajomych którzy chwalą to miejsce za usługi dodatkowe, ofertę eventową i piękne przestrzenie.

 

To doskonały czas, aby pracownicy szukali swojej ścieżki kariery wśród największych firm Olivii - dodaje Bogusław Wieczorek z Olivia Centre. Warto, aby ambitni ludzie regularnie sprawdzali pojawiające się oferty pracy na stronie Olivia Centre, ale również w najpopularniejszych portalach rekrutacyjnych, gdyż większość rezydentów tego największego centrum biznesowego właśnie tam aktywnie prowadzi swoje działania. Z pewnością dobrym rozwiązaniem jest również aktywne poszukiwanie szansy dla siebie we własnym zakresie, gdyż firmy również część procesów nie prowadzą jawnie i być może dobra kandydatura spotka się z zainteresowaniem decydentów. Warto również szukać także wśród tych, którzy dynamicznie się rozwijają i ich rosnący potencjał powoduje, że nie zawsze łatwo jest im znaleźć odpowiednich kandydatów poprzez portale internetowe. – dodaje Bogusław Wieczorek.

 

 

 Olivia Centre w Gdańsku to największe i najnowocześniejsze centrum biurowo-biznesowe w aglomeracji trójmiejskiej. Jego docelowa wielkość znacznie przekroczy 200 000 mkw., a już obecnie wynosi 175 000 m kw., co uczyniło Olivię Centre największym projektem biurowym w Polsce. Najwięksi rezydenci Olivii to Airhelp, Amazon, Arrow, Bayer, Deloitte, Energa, EPAM, Fujifilm, Nordea, PwC, Ricoh, Sii, Staples, ThyssenKrupp.

 

Olivia Centre to równocześnie znacznie więcej niż budynki. W ciągu roku odbywa się tutaj kilkaset wydarzeń biznesowych, edukacyjnych, kulturalnych i sportowych. Na terenie centrum biurowego wykreowane zostało unikalne połączenie usług i udogodnień dla najemców i gości, które tworzy osiem restauracji, 4 kawiarnie, profesjonalne dwupiętrowe centrum fitness, żłobek i przedszkole dla 100 dzieci, szkołę podstawową, liceum, akademię IT, centrum medyczne, gabinet dentystyczny, aptekę, 5 punktów obsługi klienta banków i 5 centrów konferencyjnych, O4 – jeden z największych coworkingów w Polsce, ale równocześnie rozległe patio wypełnione roślinnością, fontannami i miejscami wypoczynku. Wiosną 2021 r. jako jeden z pierwszych budynków w Polsce Olivia Centre poddana została najbardziej restrykcyjnej analizie prowadzonej przez ekspertów z International Well Building Institute (IWBI) z Nowego Yorku. Sprawdzane było bezpieczeństwo użytkowników budynków, a także rozwiązania podnoszące jakość życia na terenie centrum biznesowego, również w kontekście trwającej pandemii.  Olivia otrzymała maksymalną ocenę 25 na 25 punktów. Wynik ten zdobyła w 22 podstawowych kategoriach oraz w 3 nowych, związanych z wdrożonymi na jej terenie innowacjami. Jest to pierwszy taki wynik na świecie, co potwierdza, że gdańskie budynki należą do ścisłej światowej czołówki biznesowej. Kolejne budynki OBC uzyskują wysokie noty certyfikacji ekologicznej BREEAM od poziomu excellent po very good.

 

W lipcu 2019 roku na 32, 33 i 34 piętrze Olivii Star, najwyższego budynku Polski północnej uruchomiony został projekt, stanowiący unikalną, dodatkową ofertę przyciągającą do Olivii Centre gości z całego świata. Na 32 piętrze otwarta została ogólnodostępna kondygnacja widokowa, umożliwiająca widok 360 st. na całe Trójmiasto. Oferuje nie tylko zachwycającą panoramę na Zatokę Gdańską, Trójmiejski Park Krajobrazowy i gdyńskie wybrzeże klifowe, ale także oryginalnie zaprojektowane wnętrza, punkty gastronomiczne i rekreacyjne. Na 33 piętrze budynku znajdują się dwie prestiżowe restauracje: Arco i Treinta y Tres, prowadzone przez Paco Péreza, jednego z najbardziej utytułowanych szefów kuchni na świecie. Natomiast na 34 kondygnacji, na wysokości blisko 160 metrów nad ziemią, utworzono położone najwyżej w Polsce multifunkcjonalne centrum konferencyjne. Olivia oferuje ponad 1600 miejsc parkingowych, szereg punktów do ładowania samochodów elektrycznych, punkty do przechowywania i ładowania hulajnóg elektrycznych, kilkaset stojaków rowerowych oraz duże szatnie z prysznicami dla rowerzystów w każdym z 8 budynków.

 

Nadesłał:

mateuf8

Wasze komentarze (0):


Przepisz kod:
Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl