Grupa Modne Zakupy podsumowuje III kwartał


Oceń artykuł Zobacz ranking
Przepisz powyższy kod i oceń artykuł »
Grupa Modne Zakupy podsumowuje III kwartał
2022-11-15
Grupa Modne Zakupy S.A. (“GMZ”), jeden z liderów polskiego rynku odzieżowego e-commerce, podsumowuje wyniki po III kwartale. W tym okresie spółka zmniejszyła stratę netto o 67,3 proc. do kwoty – 747 tys. zł. Równocześnie zmalały koszty działalności operacyjnej o 43,1 proc. i wyniosły 747 tys. zł.

W sierpniu, Grupa Modne Zakupy nabyła 30 proc. udziałów w GMZ.CO, realizując tym samym pierwszy cel inwestycyjny. W konsekwencji wzrosła suma aktywów, która obecnie wynosi 4 619 tys. zł. Po III kwartale spółka odnotowała wzrost kapitałów własnych 4 223 tys. względem 9 tys. zł rok wcześniej. Jest to z kolei jest związane ze zrealizowaną w kwietniu br. emisją akcji serii O z prawem poboru.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie Kafito.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Przeczytaj również:

- W trzecim kwartale, zgodnie z założeniami, zakończyliśmy proces związany z realizacją pierwszego celu inwestycyjnego. Obecnie przygotowujemy się do dalszego zaangażowania kapitałowego GMZ SA w GMZ.CO/Grupę Modne Zakupy sp. z o.o., a dokładnie przejęcia 100 proc. udziałów w GMZ.CO, a następnie połączenia obu Spółek  komentuje Kamil Gaworecki prezes GMZ.

Spółka prowadzi internetowy sklep multibrandowy z bielizną (intymna.pl), odzieżą (primodo.com) oraz akcesoriami erotycznymi (blackbunny.pl). Firma posiada w swoim portfolio ponad 150 marek. Przeciętna liczba użytkowników miesięcznie stanowi blisko 400 tys. osób przy ponad 700 tys. sesji (dane za listopad 2020 r. do października 2021 r.). Liczba użytkowników w bazie sklepów grupy wynosi ponad 650 tys. osób. Grupa Modne Zakupy sp. z o.o. wygenerowała w 2020 roku prawie 16,6 mln zł przychodów ze sprzedaży. Wartość przychodów na koniec 2021 roku wynosi około 21,6 mln zł.

Strategia rozwoju Grupy Modne Zakupy na lata 2021-2025 zakłada m.in osiągnięcie 12-miesięcznych przychodów na poziomie 100 mln zł do końca 2025 roku, rozwój organiczny oraz konsolidację na rynku e-commerce, w szczególności w kategorii Women, a także zwiększenie dwukrotnie ilości brandów oraz trzykrotnie ilości produktów na serwisie Intymna do końca 2025 roku. Strategia zakłada również przeniesienie notowań akcji Spółki na Rynek Główny GPW.

Nadesłał:

j.boguslawska@innervalue.pl

Wasze komentarze (0):


Przepisz kod:
Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl