Infinity Media z kampanią europejskich jabłek


Oceń artykuł Zobacz ranking
Przepisz powyższy kod i oceń artykuł »
2019-04-11
W przetargu przeprowadzonym przez Stowarzyszenie Polskich Dystrybutorów Owoców i Warzyw „Unia Owocowa” oraz Związek Sadowników Rzeczypospolitej Polskiej zwyciężyła oferta warszawskiego domu mediowego Infinity Media.

Kampania ma na celu promocję europejskich jabłek na rynku Zjednoczonych Emiratów Arabskich oraz pośrednio, biorąc pod uwagę reeksportowy charakter rynku ZEA, w innych krajach arabskich i azjatyckich. Jej hasłem jest „Siła smaku, witamin i kolorów - poznaj jakość jabłek z Europy”, a sloganem wspierającym „Ugryź jabłka z Europy – poznaj jakość i smak!”.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie Kafito.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Przeczytaj również:

Strategia komunikacji jest oparta na trzech kierunkach działania: informacyjnym, angażowaniu i oddziaływaniu oraz utrwaleniu przekazu w świadomości odbiorców. Działania promocyjne będą skierowane do dwóch grup – konsumentów oraz klienta biznesowego.

Podstawowym narzędziem działań B2B ma być udział w największych targach i konferencjach w regionie (SIAL Middle East, WOP Dubai, Gulfood), a także spotkania z potencjalnymi partnerami biznesowymi. Działania promocyjne skierowane do konsumentów będą skoncentrowane wokół profili w mediach społecznościowych, strony internetowej, reklamie w prasie czy outdoorze. Dodatkowo, zostaną przeprowadzone akcje happeningowe i akcje promocyjne.

Infinity Media jest zaangażowane w całościowe działania promocyjne i organizacyjne dwuletniego projektu „Siła smaku, witamin i kolorów - poznaj jakość jabłek z Europy”.  

Infinity Media to niezależny dom mediowy, który specjalizuje się w planowaniu i zakupie każdego rodzaju mediów: od Internetu, przez prasę, outdoor, radio i telewizję, po ambient. W swoich kampaniach wykorzystuje najskuteczniejsze i najnowsze trendy na rynku, poszukując nieprzetartych jeszcze dróg dotarcia. Nagrodzony Diamentem Forbes’a i wielokrotnie Gazelą Biznesu. Więcej na infinitymedia.pl

Nadesłał:

KnowledgeHub Fund

Wasze komentarze (0):


Przepisz kod:
Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl