Kapsch TrafficCom


Oceń artykuł Zobacz ranking
Przepisz powyższy kod i oceń artykuł »
2021-03-10
Norwegia rozpoczyna pobieranie opłat w jednym z najgłębszych podmorskich tuneli na świecie.

Jönköping / Wiedeń. 8 marca 2021 r. - Norweski Zarząd Dróg Publicznych (Statens Vegvesen) wybrał Kapsch TrafficCom (Kapsch) w październiku 2020 r. jako dostawcę nowego systemu opłat w warunkach ruchu wielopasmowego o swobodnym przepływie (multilane free-flow, MLFF) w Ryfast w Norwegii. Zaledwie 13 tygodni po podpisaniu umowy system z sześcioma punktami poboru opłat został pomyślnie uruchomiony 1 lutego 2021 r.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie Kafito.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Przeczytaj również:

System tuneli podmorskich Ryfast biegnie od miasta Stavanger do gminy Strand. Jest to jeden z najdłuższych i najgłębszych podmorskich tuneli drogowych na świecie, z tunelem Ryfylke o długości 14,3 km i głębokości 292 m. Po wdrożeniu wysokowydajnego systemu w rekordowym czasie zaledwie 13 tygodni, system poboru opłat Kapsch MLFF G3 działa już od początku lutego.

„Chociaż instalowaliśmy nasze systemy w tunelach, mostach, miastach i drogach na całym świecie, jesteśmy dumni, że możemy być częścią projektu Ryfast. Cieszymy się, że udało nam się wdrożyć niezawodny i wydajny system w tak krótkim czasie ”- mówi Mikael Hejel, regionalny kierownik sprzedaży na kraje skandynawskie.

System poboru opłat wykrywa i identyfikuje wszystkie przejeżdżające pojazdy za pomocą technologii wideo, która klasyfikuje pojazdy i odczytuje ich przednie i tylne tablice rejestracyjne. Poprzez mikrofale system poboru opłat wykrywa również i odczytuje urządzenia pokładowe AutoPASS, które są powiązane z numerem rejestracyjnym pojazdu. Informacje przechwycone przez system poboru opłat są przesyłane do zaplecza w celu dalszego przetwarzania i fakturowania właścicieli pojazdów.

„W związku z tym, że nie można było uruchomić poprzedniego systemu poboru opłat, musieliśmy wybrać nowego dostawcę i wyznaczyć napięty harmonogram realizacji. Ponadto, biorąc pod uwagę obecną sytuację pandemiczną i zamknięte granice, dotrzymanie harmonogramu było wyzwaniem zarówno dla Statens vegvesen, jak i Kapsch. Dlatego jesteśmy bardzo zadowoleni z otwartości i przejrzystości, jaką mieliśmy z Kapsch TrafficCom, co umożliwiło niezwykle krótki czas wdrożenia nowego systemu poboru opłat ”, mówi Kristian Rognskog, główny inżynier systemów AutoPASS / Bompeng w Statens vegvesen.

Kapsch TrafficCom jest dostawcą inteligentnych systemów transportowych w zakresie poboru opłat, zarządzania ruchem, inteligentnej mobilności miejskiej, bezpieczeństwa ruchu drogowego i pojazdów połączonych. Jako dostawca kompleksowych rozwiązań, Kapsch TrafficCom oferuje kompleksowe rozwiązania - od komponentów i projektu po wdrażanie i obsługę systemów. Firma wdrożyła sześć ogólnokrajowych systemów poboru opłat i może pochwalić się projektami zrealizowanymi w ponad 50 krajach na całym świecie, w tym rozwiązaniami do poboru opłat za mosty Golden Gate i Sydney Harbour Bridge, a także rozwiązaniami do zarządzania ruchem miejskim w miastach takich jak Buenos Aires i Madryt.

Nadesłał:

iwonamichalowska

Wasze komentarze (0):


Przepisz kod:
Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl