Letnia wyprzedaż w Bonarce. Ruszaj SPISKA na zakupy


Oceń artykuł Zobacz ranking
Przepisz powyższy kod i oceń artykuł »
Letnia wyprzedaż w Bonarce. Ruszaj SPISKA na zakupy
2019-07-02
Najnowsza kampania Bonarki ogłasza początek letniej wyprzedaży. Kreacja stanowi dowcipny rebus pełen niejednoznacznych skojarzeń i lokalnych smaczków. W roli głównej wystąpiła Małgorzata Kożuchowska – wieloletnia ambasadorka centrum.
W letniej kampanii Bonarka zrezygnowała ze sztampowych rozwiązań reklamowych, na rzecz oryginalnego konceptu artystycznej mozaiki złożonej z lokalnych akcentów i nowoczesnych rozwiązań graficznych. Całość kompozycji prowokuje, bawi i uczy. Nowa kreacja kontynuuje ubiegłoroczną linię kreatywną centrum. Jej cechą główną są żartobliwe słowno-fonetyczne odniesienia do krakowskich ulic.

Twarzą kampanii jest Małgorzata Kożuchowska, która z piskiem (SPISKA) opon rusza na zakupy. Wakacyjne rozrywki, modowe dodatki, a nawet portmonetka zostają za nią daleko w tyle. Najważniejsze jest dotarcie na czas na wyprzedaż. Spod kół skutera aż tryskają różnokolorowe esy-floresy i wodne bicze.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie Kafito.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Przeczytaj również:

Nad całością kompozycji unosi się upierzony na złoto ptak - wilga. Jego wybór nie jest przypadkowy. Wilga to nazwa rzeki, która przepływa przez południowe dzielnice Krakowa i wpada wprost do Wisły. Sąsiaduje także z ulicą Spiską na Podgórzu.

Hasło kampanii „Ruszaj SPISKA na zakupy" to gra słowna, która łączy w sobie krakowski dowcip z ideą lokalności. Hasło reklamy należy rozumieć jako życzliwą zachętę do odświeżenia na lato garderoby. Nie ma na co czekać, mówi hasło, trzeba ruszać do Bonarki na wyprzedaż.

Letnia kampania Bonarki jest widoczna m.in. na nośnikach zewnętrznych OOH, w tym siatkach wielkoformatowych i nowoczesnych rozwiązaniach typu citylight oraz dynamic backlight. Można ją również zobaczyć w kinach studyjnych i multipleksach (Multikino i Cinema City), w szeroko pojętym digitalu, mediach społecznościowych oraz mediach lokalnych.

Nadesłał:

Lyrmed

Wasze komentarze (0):


Przepisz kod:
Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl