Milionowe inwestycje w krakowskich Novotelach


Oceń artykuł Zobacz ranking
Przepisz powyższy kod i oceń artykuł »
2018-11-30
200m2 tarasu, apartament z widokiem na Wawel i odnowienie kolejnych pokoi. Wraz z rozwojem krakowskiego rynku turystycznego hotele Novotel Kraków Centrum i Novotel Kraków City West stawiają na renowacje i wyjątkowe rozwiązania.

Początek kolejnej fazy remontów rozpocznie się już w listopadzie, a jej koniec przewidziany jest na marzec 2019.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie Kafito.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Przeczytaj również:

Modernizacji ciąg dalszy

Już 19 listopada w hotelu Novotel Kraków Centrum rozpocznie się kolejny etap modernizacji, podczas niego wyremontowanych zostanie aż 60 pokoi do standardu N Room. Działania rozpoczną się na 3 piętrze, a następnie przeniosą na 2. We wszystkich drzwiach wymienione zostaną także zamki na zbliżeniowe, co zapobiegnie rozładowywaniu się kart przeciąganych i usprawni poruszanie się po hotelu. To rozwiązanie zastosowane zostanie nie tylko w pokojach, ale i w SPA, salach konferencyjnych, a nawet przy wejściu do obiektu. Aby nie wpływać negatywnie na pobyt gości, remont przeprowadzony zostanie przez firmę, która zna obiekt oraz specyfikę wykonywania prac w hotelach. – Chcemy, aby nasi goście czuli się jak najlepiej. Pomimo remontów oba hotele znajdują się powyżej celu jakościowego, za co słowa uznania należą się naszej załodze. To oni codziennie dbają, aby prace nie wpływały na działanie hotelu i niezmiennie utrzymują wysoki standard obsługi – mówi Tomasz Krzysztanowski, dyrektor hotelu Novotel Kraków Centrum.

Taras z widokiem na Wawel i powiew Canary Wharf

Efektem przeprowadzonych dotychczas prac renowacyjnych w hotelu funkcjonują także nietuzinkowe apartamenty. Jednym z nich jest Apartament Dyrektorski z tarasem (200m2) wychodzącym na Wawel – w którym można mieszkać, wynająć go jako salę konferencyjną lub urządzić w nim bankiet na 200 osób. Drugim wyjątkowym miejscem jest dawne Biuro Dyrektora – inspirowane najnowszym londyńskim Novotelem Canary Wharf i stworzone przez jego architekta. Przerobione na salę konferencyjną biuro zachwyca swoim wystrojem nawiązującym do elegancji centrum biznesowego Londynu z jego innowacyjnym designem i ciekawymi rozwiązaniami.

Sport i natura

W całym hotelu będzie można natknąć się na jego motyw przewodni – piłkę tenisową. Znajdzie się ona w różnorodnych konfiguracjach nie tylko na fototapetach w pokojach, ale także w różnych miejscach hotelu. Inspiracją do tego akcentu stała się oryginalna rakieta tenisowa Jerzego Janowicza wisząca w lobby, a także identyfikacja marki ze sportem.

W ostatnim czasie odnowione zostało także centrum fitness oraz SPA. Zmieniona została kolorystyka, oświetlenie, a także elementy relaksacyjne, takie jak muzyka.

 

85% frekwencji w skali roku

Działania renowacyjne prowadzi także Novotel Kraków City West, który w listopadzie rozpoczyna drugi etap modernizacji fasady i jednocześnie odnawia 68 pokoi w standardzie N Room. Ich motywem przewodnim są elementy inspirowane różnymi dyscyplinami sportu. Pokoje Novotelu Kraków City West są jednymi z największych na rynku krakowskim – mają powierzchnię ok. 30 m2.

Wkrótce zakończy się też modernizacja centrum fitness, które swoim wystrojem nawiązuje do natury wykorzystując w aranżacji wnętrza drewno oraz naturalny mech i kamienie. W ostatnich miesiącach na zewnątrz hotelu powstała siłownia, plac zabaw dla najmłodszych oraz taras, na którym można odpocząć.

Novotel Kraków City West to hotel dbający o gości w każdym aspekcie. Ponieważ duża waga przykładana jest tutaj do zdrowia i aktywności fizycznej w menu zagościły oferty całodzienne, których kaloryczność można dostosować do swoich treningów i wymagań diety.

Wszystkie zmiany zachodzące na przestrzeni ostatnich i następnych miesięcy w hotelach na celu mają utrzymanie, a nawet zwiększenie jakości oraz przebicie 85% frekwencji w skali roku. Działania Tomasza Krzysztanowskiego oraz Violetty Krzemień-Banot są odpowiedzią na potrzeby gości, stawiają na nieszablonowe rozwiązania, innowacyjne wnętrza, a także niezmiennie rosnący kult ciała i zdrowego żywienia. – Mamy nadzieję, że rozwiązania przez nas proponowane umilą pobyt zarówno klientom biznesowym, jak i rodzinom spędzającym czas w naszych hotelach – dodaje Violetta Krzemień-Banot.

 

 

Nadesłał:

38PR

Wasze komentarze (0):


Przepisz kod:
Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl