Najlepsza inwestycja pod słońcem


Oceń artykuł Zobacz ranking
Przepisz powyższy kod i oceń artykuł »
2021-07-26
W połowie sierpnia startuje emisja publiczna spółki Vela Poland S.A. właściciela marki tripinvest.pl – lidera w sprzedaży Polakom apartamentów w atrakcyjnych hiszpańskich kurortach. Kampania zostanie przeprowadzona w modelu finansowego społecznościowego.

Lider rynku hiszpańskich nieruchomości dla polskich inwestorów

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie Kafito.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Przeczytaj również:

W Europie od kilku lat przybiera na sile trend inwestowania w atrakcyjne nieruchomości turystyczne z myślą o ich sprzedaży z zyskiem lub wynajmie. Zagraniczni inwestorzy już dawno zauważyli potencjał hiszpańskiego rynku. W 2019 roku łączna wartość transakcji na tym rynku nieruchomości przekroczyła rekordowe 12,214 miliardów Euro. Po dokładnych badaniach hiszpańskiego rynku powołano do życia Tripinvest, który po zaledwie 2 latach zyskał miano jednego z liderów na rynku sprzedaży hiszpańskich nieruchomości polskim klientom. Wszystko dzięki wypracowanemu modelowi zarządzania oraz współpracy z biurami w Hiszpanii. Spółka Vela Poland S.A. będąca właścicielem brandu Tripinvest, dzięki przemyślanym programom partnerskim oraz środkom z emisji publicznej zamierza wejść na kolejne rynki. Klientami Tripinvest są osoby posiadające oszczędności
i rozważające zakup nieruchomości w celach inwestycyjnych oraz wypoczynkowych w regionach Costa Blanca oraz Costa del Sol, czyli najbardziej atrakcyjnych turystycznie regionów półwyspu iberyjskiego.

Polacy coraz chętniej inwestują w hiszpańskie nieruchomości

Hiszpania jest jednym z najczęściej wybieranych krajów przez polskich inwestorów, szukających miejsca na zakup nieruchomości. Na atrakcyjność ojczyzny flamenco wpływają konkurencyjne ceny apartamentów oraz sprzyjający klimat. Coraz częściej ceny nieruchomości w kraju Picassa są dużo tańsze niż nad Wisła, co przekłada się na wzrost zainteresowania inwestycją na tutejszym rynku. W 2018 roku Polacy kupili nieruchomości w Hiszpanii o wartości 700 milionów zł.
A z roku na rok to  zainteresowanie wyraźnie rośnie. To napędza Tripinvest do dalszych działań.

Inwestycja w brand Tripinvest pozwala ulokować kapitał w dynamicznie rozwijającej się branży nieruchomości oraz zapewnić sobie dodatkowe źródło dochodu. W tym roku planujemy poszerzenie oferty o nieruchomości  z rynków francuskiego i portugalskiego, a do końca przyszłego roku chcemy wejść na rynek chorwacki. Ponadto planujemy rozwinąć franczyzę, aby poszerzyć ofertę naszych nieruchomości na terenie samej Hiszpanii” – komentuje Norbert Liziński, Kierownik ds. Rozwoju
i Działu Sprzedaży w Tripinvest.

Cele inwestycje emisji publicznej akcji Vela Poland S.A.

Celem emisji publicznej akcji Vela Poland S.A. jest zebranie kapitału na ekspansje na rynki francuski, portugalski oraz chorwacki, rozwój struktury sprzedaży, w tym otwarcie nowych serwisów internetowych, pozyskanie nowych ofert nieruchomości oraz potencjalnych klientów, prowadzenie kampanii reklamowych na terenie Polski, zbudowanie sieci nowych biur, rozwinięcie konceptu franczyzowego w Hiszpanii, pozyskanie do współpracy nowych partnerów sprzedażowych oraz rozbudowa contentu dla osób zainteresowanych inwestycjami w hiszpańskie nieruchomości.
Więcej informacji o emisji akcji na stronie akcjetripinvest.pl.

Tripinvest to międzynarodowy zespół ekspertów wyspecjalizowanych w branży nieruchomości. Jesteśmy projektem wywodzącym się z grupy spółek Dajami, które działają na rynku polskim (LoveAir, AmperGo, Aero7, LoveCoffee, LifePlanet) oraz zagranicznych (Hiszpania, Niemcy, Czechy, USA i kilka innych). Działalność tripinvest to odpowiedź na rosnące zapotrzebowania Europejczyków w zakresie inwestowania w atrakcyjnie położone nieruchomości turystyczne o wysokiej stopie zwrotu. Szybki rozwój marki to dowód na ogromny potencjał branży.

Nadesłał:

dorota5

Wasze komentarze (0):


Przepisz kod:
Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl