ODSZKODOWANIA ZA ODWOŁANE I OPÓŹNIONE LOTY – POLSKI GIVT DZIAŁA NA RYNKACH EUROPEJSKICH


Oceń artykuł Zobacz ranking
Przepisz powyższy kod i oceń artykuł »
2019-01-19
Polska platforma odszkodowawcza GIVT obsługuje klientów w dziewięciu językach na ponad 30 rynkach całej Unii Europejskiej. Polski GIVT istnieje na rynku zaledwie półtora roku, ale w tym krótkim czasie firmie udało się rozpocząć działalność nie tylko na rodzimym rynku. Wprowadzono obsługę klientów w języku angielskim, bułgarskim, rumuńskim w połowie 2018 roku, a w grudniu w kolejnych pięciu językach: hiszpańskim, portugalskim, włoskim, niemieckim i francuskim.

Potencjał biznesu odszkodowawczego odpowiada potencjałowi branży lotniczej, a ten od kilkudziesięciu lat nieustannie rośnie. Rozwój sektora jest stabilny - niezależnie od kryzysów na rynkach finansowych czy nieprzewidzianych wydarzeń, jak np. ataki terrorystyczne - które mają na niego jedynie chwilowy wpływ. Biznes ten rośnie na całym w świecie, a w Polsce szczególnie mocno. Wyraźnie widoczny jest stały wzrost i rozwój technologii, która pozwala latać coraz nowszymi samolotami - wybierając coraz więcej połączeń. Coraz więcej pasażerów wybiera transport lotniczy, ale trzeba pamiętać, że ten odnotowuje stały procent spóźnionych czy odwołanych rejsów.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie Kafito.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Przeczytaj również:

Polski GIVT istnieje na rynku zaledwie półtora roku, ale w tym krótkim czasie firmie udało się rozpocząć działalność nie tylko na rodzimym rynku. Wprowadzono obsługę klientów w języku angielskim, bułgarskim, rumuńskim w połowie 2018 roku, a w grudniu w kolejnych pięciu językach: hiszpańskim, portugalskim, włoskim, niemieckim i francuskim. Tym samym GIVT rozpoczął 2019 rok od bardzo szerokiej ekspansji - obsługi klientów w dziewięciu językach na ponad 30 rynkach całej Unii Europejskiej.

- W naszym zespole pracują już osoby dwunastu narodowości obsługując pasażerów zakłóconych lotów z całej Unii Europejskiej. To ogromne wyzwanie technologiczne, organizacyjne, proceduralne, ale i jakościowe - z uwagi na różne lokalne przyzwyczajenia klientów. Dla przykładu: Polacy lubią rozmawiać przez telefon, ale obywatele innych państw wolą wysyłać maile. Takie czynniki muszą być uwzględniane przy obsłudze klienta. Ten rok będzie dla GIVT-u doskonaleniem organizacyjnym i operacyjnym. Dotychczas z usług GIVT-u skorzystało już kilkadziesiąt tysięcy klientów. - powiedział serwisowi eNewsroom Jacek Podoba, prezes GIVT - W 2019 roku przewidujemy czterokrotny wzrost skali prowadzenia biznesu pod względem liczby pozyskiwanych klientów oraz wielokrotnie wyższe przychody i podobny wzrost wypłaconych odszkodowań - podkreślił Podoba.

Platforma technologiczna GIVT - givt.com - działa od 2017 roku. Od początku swojej działalności stawia na innowacyjność, stale inwestując w rozwój oprogramowania wspieranego przez sztuczną inteligencję, machine learning i wykorzystanie big data. Jak wynika z danych Eurostat, Eurocontrol i FlightStats, rynek, na którym działa GIVT to około 15 milionów pasażerów w skali roku borykających się z opóźnionymi lub odwołanymi lotami. Szacuje się, że suma należnych rekompensat dla tej grupy wynosi około 5 miliardów euro rocznie.

Kontakt dla mediów:
Lidia Kłosowska - Brand Communication & PR Manager
+48 600 065 000, lidia.klosowska@givt.com

O GIVT

Uzyskujemy odszkodowania od linii lotniczych za opóźnione lub odwołane loty oraz w przypadku odmowy wejścia na pokład. Działamy szybko i sprawnie, według przejrzystych zasad. Aby ułatwić pasażerom uzyskanie rekompensaty, stawiamy na silne zaplecze technologiczne, inwestujemy w systemy automatyzacji zadań, machine learning i zaawansowane big data. GIVT tworzą doświadczeni eksperci z wielu branż, w tym lotniczej, finansowej, nowoczesnych technologii, konsultingowej, digital marketingu i usług prawnych. www.givt.com 

Nadesłał:

Hanami Communications

Wasze komentarze (0):


Przepisz kod:
Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl