Orbit® odświeża swój look!


Oceń artykuł Zobacz ranking
Przepisz powyższy kod i oceń artykuł »
2022-06-22
Marka zdecydowała się na zmianę identyfikacji wizualnej. Obejmuje ona zarówno odświeżenie dotychczasowego logotypu, jak i metamorfozę designu opakowań wszystkich dostępnych na polskim rynku bezcukrowych gum i miętusów Orbit®. Produkty w nowej odsłonie można już znaleźć na sklepowych półkach.

 

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie Kafito.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Przeczytaj również:

Prawdziwe piękno płynie z różnorodności. Marka Orbit® poprzez odświeżone opakowania zachęca do odzyskania swojego błysku. Nowy wygląd produktów to połączenie najnowszych trendów i preferencji konsumentów, a także utrzymanie budowanej przez lata tożsamości marki. Cała identyfikacja wizualna została uproszczona, dzięki czemu jest bardziej wyrazista, a produkty lepiej zauważalne na sklepowych półkach. Dodatkowo proste, wyraziste logo 2D lepiej sprawdza się też w przestrzeni cyfrowej. To ważne, ponieważ marka Orbit® aktywnie dociera do młodych ludzi za pomocą niestandardowych działań marketingowych, między innymi dzięki aktywnemu zaangażowaniu w świat e-sportu. Teraz chce być jeszcze bliżej swoich konsumentów również dzięki warstwie wizualnej produktów. 

Logo i opakowania bezcukrowych gum do żucia i miętusów marki Orbit® przeszły prawdziwą metamorfozę. Nowy minimalistyczny wygląd łączy nowoczesny styl z naszym wieloletnim dziedzictwem. W ten sposób odpowiadamy na oczekiwania konsumentów i pokazujemy, że o zdrowie zębów można dbać przyjemnie i stylowo. Mamy nadzieję, że odświeżony design pozwoli naszym produktom dotrzeć do młodszych odbiorców, ale przypadnie do gustu również konsumentom, którzy są z nami od lat - mówi Piotr Kaznowski, Dyrektor Zarządzania Kategorią i Marketingu, Mars Wrigley Polska.

Zmiana identyfikacji wizualnej marki od czerwca jest wspierana wielokanałowymi działaniami reklamowymi. Cała aktywacja skupia się wokół wizerunkowej metamorfozy zachęcającej do podkreślenia swojej osobowości i wyrażania jej poprzez styl. Pod hasłem: „Odkryj nowy, świeży look” będzie ją można zobaczyć w Internecie oraz na nośnikach w kinach i na ulicach w blisko 50 polskich miastach. „Świeży look” Orbit® promują znani z ubiegłorocznej aktywacji marki uczestnicy 10 edycji „Top Model” – Dominika Wysocka i Arek Pydych.

Dodatkowo produkty Orbit w nowej odsłonie będzie też można zobaczyć w znanych już widzom kopiach telewizyjnych oraz online video.

Nadesłał:

ewakowalska

Wasze komentarze (0):


Przepisz kod:
Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl