Promocje w czasie pandemii


Oceń artykuł Zobacz ranking
Przepisz powyższy kod i oceń artykuł »
Promocje w czasie pandemii
2021-03-25
Pomimo trwającej pandemii w sieci saloników Kolportera trwają dwie akcje samplingowe. Klienci podczas zakupów mogą otrzymać katalog OBI lub saszetkę z drażetkami TIC TAC.

Akcja samplingowa OBI trwa od 9 marca i obejmuje 150 saloników zlokalizowanych w dużych miastach. Każdy klient, w którego koszyku zakupowym znajdzie się jeden z wybranych tytułów otrzyma katalog OBI. Akcja trwa do 18 kwietnia lub do wyczerpania zapasów.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie Kafito.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Przeczytaj również:

Do końca kwietnia klientom saloników Kolportera, którzy dokonają dowolnego zakupu, wydawane są saszetki TIC TAC. Gratisowe opakowanie drażetek wydawane jest do każdego paragonu, a akcją objęto 300 punktów.

– Pomimo trwającej pandemii nadal, we współpracy z producentami, dostawcami i agencjami reklamowymi, przeprowadzamy różnego rodzaju akcje promocyjne – mówi Aleksandra Patek, koordynator ds. promocji i sprzedaży w Dziale Marketingu Kolportera. – Sieć naszych saloników zlokalizowana jest nie tylko w galeriach handlowych, ale także w miejscach, w których jest natężony ruch ludzi – w okolicach przystanków autobusowych, w warszawskim metrze, na dworcach, deptakach, w okolicach targowisk, a także na osiedlach. W dobie pandemii duże rozproszenie punktów może okazać się kluczowe z punktu widzenia przeprowadzenia działań marketingowych. Lockdown sprawił, że większość klientów wybierze punkt „po drodze” lub ten znajdujący się najbliżej domu i właśnie w nim dokona zakupu ulubionego tytułu, paczki papierosów, „puści Lotka” czy kupi doładowanie do telefonu czy gry. Lokalizacja sieci staje się więc naszym atutem. Dzięki skali i dostępności jesteśmy w stanie dotrzeć do każdej grupy odbiorców  – dodaje A.Patek.

Nadesłał:

Biuro Prasowe - Kolporter

Wasze komentarze (0):


Przepisz kod:
Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl