Sony TEOS Manage 2.0 - rozwiązanie do zarządzania miejscem pracy


Oceń artykuł Zobacz ranking
Przepisz powyższy kod i oceń artykuł »
Sony TEOS Manage 2.0 - rozwiązanie do zarządzania miejscem pracy
2019-07-10
TEOS Manage 2.0 pomaga zwiększać efektywność, stymulować współpracę i obniżać zużycie energii w miejscach pracy.

Dział Sony Professional Solutions Europe ogłosił wydanie nowej, gruntownie zmodernizowanej wersji swojego rozwiązania do zarządzania miejscem pracy. System TEOS Manage 2.0 jest flagowym rozwiązaniem Sony do zarządzania obiektami biurowymi i oświatowymi, od sal spotkań po recepcje. Dzięki swej prostocie i skalowalności pozwala niewielkim kosztem zoptymalizować wykorzystanie sprzętu i miejsca, obniżyć wydatki na energię i zwiększyć wydajność pracy.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie Kafito.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Przeczytaj również:

 W systemie TEOS Manage 2.0 pojawiło się ponad 65 nowych składników i funkcji. Należy do nich aplikacja mobilna do rezerwacji pomieszczeń przez pracowników, zaawansowane funkcje analityczne, funkcja zdalnej aktualizacji wewnętrznego oprogramowania, nowo opracowany, uniwersalny pilot oraz poprawione bezpieczeństwo przy rejestracji gości. Te nowe możliwości okazują się szczególnie potrzebne w kontekście studium przeprowadzonego niedawno przez firmę DEGW. Wykazało ono, że czas tracony przez statystycznego pracownika na organizację spotkań wynosi 27 minut dziennie. W przeliczeniu na rok daje to ponad 117 godzin bezproduktywności — czyli stratę 15,5 dnia. Te i inne problemy organizacyjne można jednak rozwiązywać dzięki produktom TEOS, w tym nowej aplikacji mobilnej TEOS Mobile, która umożliwia pracownikom rezerwowanie pomieszczeń.

 — Aby zoptymalizować wydajność w miejscu pracy, trzeba przede wszystkim umożliwić pracownikom pełne wykorzystanie pobliskiej przestrzeni i dostępnych urządzeń — wyjaśnia Thomas Issa, menedżer w dziale Corporate & Education Solutions w Sony Professional Solutions Europe. — Firmy i instytucje potrzebują też rozwiązań do gromadzenia i przejrzystej prezentacji danych, dzięki którym będą mogły trafnie podejmować strategiczne decyzje dotyczące nieruchomości. Firma Sony jest dumna z faktu ścisłej współpracy ze swoimi klientami. Owocuje ona rozwiązaniami, które pomagają skutecznie przezwyciężać trudności w codziennym zarządzaniu dużymi miejscami pracy, czego kolejnym potwierdzeniem jest najnowsza wersja systemu TEOS Manage. Dzięki licznym ulepszeniom i nowym elementom TEOS Manage 2.0 pomaga uwolnić cały potencjał drzemiący w ludziach i miejscach pracy.

W systemie TEOS Manage 2.0 pojawiły się następujące funkcje i elementy:

 ·        TEOS Mobile — Dzięki tej nowej, intuicyjnej w użyciu aplikacji pracownicy mogą w dowolnym momencie zarządzać salami spotkań, nawet jeśli nie są połączeni z siecią firmy. Dostępne funkcje obejmują rezerwację pomieszczeń, sterowanie urządzeniami i wyświetlanie kopii ekranu. W razie potrzeby użytkownik może skorzystać z funkcji kontaktu z działem wsparcia.

·        TEOS Survey — To nowe rozwiązanie pozwala ankietować pracowników i gości przy użyciu tabletów. Dzięki niemu można na przykład poprosić o podzielenie się wrażeniami z danego dnia i na bieżąco otrzymywać dane o udzielanych odpowiedziach. 

·        TEOS Room Control — Dzięki temu nowo opracowanemu rozwiązaniu użytkownicy mogą sterować sprzętem w sali spotkań przy użyciu zainstalowanego w niej tabletu. Łatwy w użyciu system obsługi można dostosowywać do własnych potrzeb — nie wymaga to programowania. 

·        Uniwersalny pilot 2.0 — Nowo zaprojektowany, uniwersalny pilot cyfrowy pokazuje aktualny stan urządzenia i inne informacje. Rozszerza zakres zgodności z urządzeniami audiowizualnymi innych producentów i ogranicza straty czasu wynikające z problemów z łącznością z nimi. 

·        Gruntownie odnowiony wygląd i system obsługi — Nowy pasek wyszukiwania i podział na podsekcje ułatwiają nawigację i poprawiają wrażenia użytkowników. 

·        Zdalna instalacja, konfiguracja i konserwacja — Możliwość zdalnego konfigurowania produktów oraz aktualizowania aplikacji Android i wewnętrznego oprogramowania eliminuje ręczne instalowanie aktualizacji przez pracowników działu IT lub AV.  

·        Nowe rodzaje materiałów digital signage — Bogate, atrakcyjne treści można w prosty sposób dostosowywać do zastosowań digital signage. Nowe narzędzie do podglądu na żywo pozwala kontrolować odtwarzanie treści. Mechanizm pamięci podręcznej treści zapobiega z kolei przeciążaniu sieci.

·        Wirtualna recepcja i rejestracja obecności na zajęciach — Automatyczna dystrybucja kodów bezpieczeństwa zapobiega udostępnianiu danych osobowych, a łatwe do przygotowania identyfikatory dla gości usprawniają funkcjonowanie recepcji i zmniejszają zapotrzebowanie na pomoc działu IT w codziennej pracy. Funkcja zgłaszania obecności przy użyciu tabletu pozwala wykładowcom sprawdzać frekwencję na zajęciach 


·        Zaawansowana analityka — Dostępny w szeregu rozwiązań zaawansowany pulpit analityczny pozwala zoptymalizować wykorzystanie przestrzeni, przekaz signage i pracę recepcji. Użytkownik może stosować różne filtry, takie jak przedział czasowy, pomieszczenie czy obiekt.  

·        Zgodność ze sprzętem innych producentów — System jest zgodny z wieloma innymi rozwiązaniami, w tym Vision Exchange, jak również urządzeniami innych producentów: produktami Barco Clickshare, monitorami NEC, wyświetlaczami C-Touch, komputerami z systemem Windows itp.

Powiększoną rodzinę rozwiązań TEOS tworzą moduły TEOS Connect (bezprzewodowe udostępnianie treści), TEOS Book (rezerwacja pomieszczeń), TEOS Reception (rejestracja gości) i tablety TEOS (profesjonalne tablety biurowe). W połączeniu z systemem TEOS Manage pomagają one zwiększać wydajność i produktywność miejsc pracy. Cały pakiet rozwiązań TEOS ułatwia tworzenie warunków do lepszej, wydajniejszej pracy.

Produkty TEOS odegrały już fundamentalną rolę w procesach cyfrowej transformacji ponad 150 firm z Europy, takich jak Siemens, Capgemini czy Suzuki. TEOS Manage 2.0, obok wysokiej klasy projektorów biznesowychmonitorów profesjonalnych BRAVIA, obejmuje najszerszy wachlarz produktów i rozwiązań przeznaczonych dla biur i placówek oświaty.

 

Nadesłał:

INDALO

Wasze komentarze (0):


Przepisz kod:
Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl