Volvo zaskoczyło na salonie samochodowym w Los Angeles


Oceń artykuł Zobacz ranking
Przepisz powyższy kod i oceń artykuł »
Volvo zaskoczyło na salonie samochodowym w Los Angeles
2018-11-29
Podczas salonu samochodowego w Los Angeles Volvo nie nie wystawia ani jednego samochodu. Zamiast tego można zobaczyć rzeźbę "To nie jest samochód" i dowiedzieć się o wizji mobilności wg szwedzkiej marki.


Poza tą wyrazistą deklaracją, Volco Cars prezentuje kilka interaktywnych demonstracji usług z zakresu connectivity, jak np. dostawa do samochodu, współdzielenie aut, swą wizję autonomicznej jazdy, jak to ukazuje prototyp Volvo 360c, oraz usługę subskrypcji samochodów Care by Volvo.

– Nasza branża się zmienia. Zamiast więc po prostu konstruować i sprzedawać samochody, zapewnimy naszym klientom prawdziwą swobodę przemieszczania się w sposób zindywidualizowany, ekologiczny i bezpieczny – powiedział Håkan Samuelsson, prezydent Volvo Cars. – Oferujemy naszym klientom dostęp do samochodu włącznie z nowymi, atrakcyjnymi usługami – kiedy i gdzie sobie tego życzą.

Volvo Cars głęboko wierzy w moc strategicznych partnerstw. I demonstruje innowacyjną interakcję z nowego typu partnerami, zarówno z osadzonymi silnie w rynku przedsiębiorstwami technologicznymi, jak Amazon, Google czy Invidia, ale też ze startupami, jak Luminar czy Zenuity.

Pod nowym mottem firmowym – Freedom to Move (Swoboda przemieszczania się) w zindywidualizowany, ekologiczny i bezpieczny sposób – Volvo ustanawia nowy kierunek rozwoju na przyszłość. W połowie przyszłej dekady połowa rocznie produkowanych samochodów będzie w pełni elektryczna, jedna trzecia będzie autonomiczna, a Volvo nawiąże ponad 5 milionów związków bezpośrednich z klientami.

Nadesłał:

JK PR

Wasze komentarze (0):


Przepisz kod:
Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl