“When steel meets art” - unikalna kampania Dekpol


Oceń artykuł Zobacz ranking
Przepisz powyższy kod i oceń artykuł »
“When steel meets art” - unikalna kampania Dekpol
2019-04-12
stalowe produkty ze sztuką, która inspiruje m.in. poprzez muzykę, taniec, rzeźbę i malarstwo. Kampania wspiera spółkę podczas największych światowych targów maszyn budowlanych Bauma 2019 odbywających się w Monachium.

Celem kampanii jest promocja firmy na największych targach budowlanych na świecie Bauma 2019. Nie chcieliśmy jednak pokazywać stalowych łyżek w standardowy sposób począwszy od projektu, poprzez cięcie i wyginanie stali, spawanie, aż po użytkowanie w warunkach roboczych. Takie podejście było dla nas zbyt oczywiste. Chcieliśmy czegoś dokładnie na odwrót, co byłoby niestandardowe. Po przeanalizowaniu wszystkich atrybutów naszych produktów, wybraliśmy wiodący temat kampanii czyli PERFECT SHAPE”- mówi Dariusz Radtke, Dyrektor ds. Marketingu w Dekpol.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie Kafito.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Przeczytaj również:

Idealny kształt łyżki wpływa na efektywność użytkowania. Pełniejszy załadunek, mniejsza liczba cykli załadowczych, krótszy czas pracy i realizacji zleceń to tylko kilka przykładowych korzyści. Pozytywne skutki oddziałują jednak znacznie dalej. Krótszy czas pracy maszyn to także mniejsze zużycie paliwa i ograniczona emisja spalin.

„Zastanawialiśmy się w jaki sposób przedstawić idealny kształt? Jako inspirację wybraliśmy sztukę. To pojęcie, które wiąże się ściśle z twórczością, rzemiosłem, oryginalnością i nowatorstwem doskonale oddaje charakter naszych działań. Na pozór te dwa obszary nie mają ze sobą wiele wspólnego, ale okazało się, że elementy tańca, muzyki, malarstwa czy rzeźby odnaleźliśmy w projektach naszych łyżek - struny skrzypiec wyglądały jak spawy, wazon garncarski doskonale odwzorowywał wypukłość łyżki, a złoty kolor farby malarskiej stał się inspiracją do ostatecznego wyglądu łyżki” – podkreśla Aleksandra Stolarczyk, specjalista ds. marketingu w Dekpol.

W ramach kampanii przygotowany został film promocyjny, katalog reklamowy oraz materiały POS. Kreacja została również wykorzystana do aranżacji stoiska firmowego na targach Bauma 2019.

Dekpol jest największym producentem łyżek oraz osprzętów do maszyn budowlanych w Polsce. Szeroka oferta sprawia, że produkowane przez Dekpol łyżki mają zastosowanie w wielu sektorach gospodarki - zwłaszcza w górnictwie. Około 95% produkcji jest eksportowane do 24 krajów na całym świecie.

Film promocyjny dostępny jest pod adresem:

https://www.youtube.com/watch?v=HBfD2lvLUoI

Nadesłał:

www.dekpol.pl
http://dekpol.pl

Wasze komentarze (0):


Przepisz kod:
Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl