Zimowa wyprzedaż w Bonarce: rabat wygląda zza GZYMSIKÓW


Oceń artykuł Zobacz ranking
Przepisz powyższy kod i oceń artykuł »
Zimowa wyprzedaż w Bonarce: rabat wygląda zza GZYMSIKÓW
2020-01-02
Bonarka w najnowszej kampanii ogłasza początek zimowej wyprzedaży. W głównej roli zobaczymy oczywiście Małgorzatę Kożuchowską - wieloletnią ambasadorkę centrum. Reklama została zaprojektowana zgodnie z konceptem „krakowskiej ulicy”. Bawi, prowokuje i zaskakuje.
Święta, święta i po świętach. Teraz czas na zimową wyprzedaż - informuje Bonarka w swojej najnowszej kampanii. Robi to w bardzo oryginalny sposób. Zamiast sztampowych komunikatów i popularnych chwytów marketingowych, wykorzystuje wątki lokalne, bawi się słowem i skojarzeniami. Całość tworzy rodzaj artystycznej mozaiki.

Postacią centralną kampanii jest Małgorzata Kożuchowska w zimowym looku. Obok niej unoszą się rabaty 40, 50, a nawet 60 %, które czekają na Klientów w Bonarce. Warto również zwrócić uwagę na elementy graficzne związane z teatrem (maski i lornetka teatralna). Odnoszą się one do siedziby teatru KTO, która przez wiele lat znajdowała się przy ulicy Gzymsików.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie Kafito.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Przeczytaj również:

Integralną częścią kampanii jest hasło: rabat wygląda zza GZYMSIKÓW. Jest to rodzaj gry słownej wykorzystującej motywy lokalne. Hasło odnosi się do popularnej w Krakowie ulicy Gzymsików. Informuje jednocześnie, że w sezonie zimowym wysokie rabaty zagoszczą w Bonarce.

Zimowa kampania Bonarki została zaplanowana m.in. na nośniki zewnętrzne OOH. Będzie ją można również zobaczyć w kinach studyjnych i multipleksach (Multikino i Cinema City), w szeroko pojętym digitalu, mediach społecznościowych oraz mediach lokalnych.

Nadesłał:

Lyrmed

Wasze komentarze (0):


Przepisz kod:
Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl