Kafito Polski

Kotaniec: Grillowanie to sport narodowy Polaków

Wpis należy do
użytkownika:
Folwark
avatar
przejmij wpis »
Sezon grillowy jest najważniejszym okresem dla naszej kategorii. Odnotowujemy znaczne wzrosty sprzedaży. Grill to nasz sport narodowy – Polacy uwielbiają ten okres i z utęsknieniem czekają na weekendowe wypady za miasto lub na działkę, żeby wspólnie z rodziną i znajomymi grillować. Jest to bardzo popularna forma spędzania wspólnego czasu - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Łukasz Kotaniec, członek zarządu firmy Kotaniec – producenta sosów Folwark. Polacy bardzo chętnie eksperymentują z grillem – poszukują nowych przepisów, smaków.
WWW: http://www.gotujzfolwarkiem.pl/

Opis firmy

- Szerokie portfolio naszych produktów idealnie wpisuje się w trendy i oczekiwania konsumentów. Nasza oferta jest bardzo zróżnicowana – oferujemy sosy do mięs, ryb, owoców morza jak również warzyw – świeżych i grillowanych. W swojej ofercie posiadamy 1 300 aktywnych receptur. Uważnie obserwujemy rynek i bardzo szybko jesteśmy w stanie odpowiedzieć na jego potrzeby - zapewnia Łukasz Kotaniec.

Z tego względu firma bardzo dużą wagę przykłada do okresu maj-sierpień. - Wymaga to od nas dokładnego zaplanowania na wszystkich etapach produkcji od opakowań przez surowce i siły produkcyjne. Wszystko w celu zapewnienia pełnej dostępności naszych produktów w tym okresie - dodaje członek zarządu firmy Kotaniec.

Jego zdaniem polscy konsumenci mimo, że są tradycjonalistami to jednak skłonnymi do eksperymentowania. W ich domach dominują standardowe sosy: musztarda, majonez, ketchup. Ale okres grillowy kieruje się innymi prawami. - Polacy chętnie sięgają po sosy typu: kebab-gyros, barbecue czy różnego rodzaju sosy czosnkowe. Zauważamy dużą dywersyfikację zakupową w okresie grillowym. Polacy spożywają coraz więcej warzyw, sałatek i ma to przełożenie na większe zainteresowanie takimi sosami jak np. remulada duńska czy sos 1000 wysp - twierdzi Łukasz Kotaniec.

Na rozwój rynku zdecydowanie mają wpływ czynniki ekonomiczne takie jak np. ceny surowców oraz zasobność portfela Polaków. - Polacy chętnie sięgają po nowości o ile mają zaspokojone podstawowe potrzeby. Trend kulinarnych szaleństw również wpływa na rozwój rynku. Polacy poszukują, próbują, eksperymentują w kuchni. Wartość rynku z roku na rok rośnie a perspektywy rozwoju są obiecujące. O ile jest się czujnym, uważnie obserwuje rynek i elastycznym. Dlatego jesteśmy spokojni o swoją przyszłość - zapewnia Łukasz Kotaniec.

Firma Folwark powstała w 1991 r. Początkowo zatrudniając kilka osób zajmowała się jedynie produkcją majonezu. Od 2015 r., kontynuuje działalność pod nazwą Kotaniec oferując sosy dla konsumentów, gastronomii oraz przemysłu.

Kategorie powiązane z wpisem

Ostatnio dodane
Wpisy katalogowe Podkategorie