Big THING - najprawdopodobniej największe pokoje hotelowe w Gdańsku!


Oceń artykuł Zobacz ranking
Przepisz powyższy kod i oceń artykuł »
Big THING - najprawdopodobniej największe pokoje hotelowe w Gdańsku!
2018-03-01
Gdański Hotel Number One rozpoczął nową kampanię reklamową pod hasłem „Big THING”, promującą niestandardową wielkość pokoi hotelowych. W obiekcie znajdują się 172 pokoje, w tym aż 62 dwupokojowe apartamenty o powierzchni 32 mkw. To prawdopodobnie jedne z największych pokoi hotelowych w Gdańsku.

Kampania „Big THING” będzie realizowana w mediach społecznościowych i jest skierowana do kilku głównych grup docelowych: rodzin z dziećmi, klientów biznesowych, wycieczek zorganizowanych i klientów indywidualnych podróżujących w małych grupach.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie Kafito.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Przeczytaj również:

,,Najmniejsze pokoje w ramach naszego hotelu mają powierzchnię 20 mkw. W swojej ofercie posiadamy także pokoje o powierzchni 24 i 25 mkw., a także apartamenty dwupokojowe o powierzchni 32 mkw. To bardzo duży atut dla wielu naszych klientów, dlatego zdecydowaliśmy się go bardziej wyeksponować. Jest to szczególnie istotny aspekt z punktu widzenia rodzin z dziećmi, które czują się dużo bardziej komfortowo w tego typu przestrzeniach. Z myślą o tej grupie docelowej organizujemy także animacje dla najmłodszych, kącik zabaw w restauracji hotelowej oraz specjalne menu dla dzieci ”– podkreślił Łukasz Pawlina, dyrektor sprzedaży i marketingu Hotelu Number One.

Działania związane z kampanią obejmują kanały social media takie jak Facebook i Instagram, zostaną one także  wzmocnione kampanią remarketingową oraz konkursami dla klientów.

To już kolejna innowacyjna kampania reklamowa tego gdańskiego obiektu. W lipcu ubiegłego roku hotel ruszył z kampanią „It’s just us - Number One Team”, która przybliżała odbiorcom sylwetki pracowników podczas ich codziennej pracy. W ramach kampanii w mediach społecznościowych pojawiały się zabawne fotografie pracowników hotelu –  m.in. recepcjonistek, dyrektorów, kelnerów podczas wykonywania ich codziennych obowiązków. Celem kampanii było ukazanie „ludzkiej twarzy hotelu”.

Nadesłał:

mskala@tauber.com.pl

Wasze komentarze (0):


Przepisz kod:
Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl