Dawid Podsiadło w kampanii Credit Agricole


Oceń artykuł Zobacz ranking
Przepisz powyższy kod i oceń artykuł »
Dawid Podsiadło w kampanii Credit Agricole
2018-04-05
Bank Credit Agricole wystartował z nową kampanią reklamową, w której występuje Dawid Podsiadło. Media do kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy Arena Media, będący częścią Havas Media Group.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie Kafito.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Przeczytaj również:

Dawid Podsiadło jest jednym z najchętniej słuchanych artystów w Polsce, a słuchanie, w dodatku z uwagą – choć w nieco innym znaczeniu – jest w nowej komunikacji Credit Agricole szczególne ważne. Dlatego w kampanii pojawia się również sympatyczna i energetyczna doradczyni, pani Kasia, która potrafi uważnie wysłuchać każdego klienta i zaproponować najlepsze rozwiązania.

Tą kampanią odświeżamy wizerunek i podkreślamy unikalne cechy naszego banku. Wyróżnia nas to, że nie sprzedajemy po prostu produktów bankowych i ubezpieczeniowych, ale z uwagą słuchamy naszych klientów i doradzamy tylko takie rozwiązania, jakich naprawdę potrzebują. W ten sposób budujemy wartościowe i długoterminowe relacje – mówi Jędrzej Marciniak, wiceprezes zarządu Credit Agricole. 
 
Kampania wystartowała 1 kwietnia i potrwa trzy miesiące. Zaplanowane działania obejmują media: TV, radio, standardowy outdoor oraz siatki. Za planowanie i zakup mediów tradycyjnych odpowiedzialny jest dom mediowy Arena Media, a za działania w internecie CUBE GROUP i Performics. Kreację stworzyła Agencja reklamowa JUST, a spoty wyprodukował Opus Film.

Nadesłał:

PR Communication

Wasze komentarze (0):


Przepisz kod:
Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl