Kultowe amerykańskie marki Frank’s RedHot i French’s prezentują nowości na polskich półkach!


Oceń artykuł Zobacz ranking
Przepisz powyższy kod i oceń artykuł »
2024-03-18
Od marca 2024 w polskich sklepach premierowo pojawiły się produkty kultowej amerykańskiej marki French's, lidera na światowym rynku musztard . Ponadto polscy klienci będą mogli poznać kolejne produkty Frank's RedHot, również kultowej amerykańskiej marki, znanej głównie ze swoich ostrych sosów.

French’s: marka uwielbiana przez cały świat teraz dostępna w Polsce

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie Kafito.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Przeczytaj również:

Sięgająca początku XX wieku historia marki French's, to historia klasycznej amerykańskiej gastronomii - w końcu pierwszy raz zaprezentowano ją podczas wielkiej Wystawy Światowej w 1904 roku. Marka założona w St. Louis przez George'a i Francisa French już od ponad stu lat gości na amerykańskich stołach, a na przestrzeni tego czasu jej oferta produktowa ugruntowała sobie pozycję lidera wśród sprzedawanych w USA i na całym świecie musztard. Dzięki dbałości o tradycję oraz prosty skład, bez dodatku sztucznych aromatów, barwników (intensywnie żółty kolor zapewnia jej kurkuma) oraz cukru, musztarda French’s jest produktem, który zdobywa popularność w kolejnych krajach, a od 2024 roku zagościła także w Polsce.

Ten flagowy produkt marki stanowi doskonały dodatek do kanapek, burgerów czy hot dogów - sprawdzi się jednak również jako uzupełnienie sałatek, glazury do mięs czy też tzw. mac and cheese. Dzięki jej łagodnemu, delikatnie kwaskowemu smakowi każda potrawa może stać się jeszcze bardziej ekscytująca - to prawdziwe kulinarne zauroczenie od pierwszego kęsa, które przypadnie do gustu szczególnie tym, którzy lubią odkrywać nowe smaki.

Oprócz flagowego produktu marki, na polskim rynku pojawią się także autorskie mieszanki przypraw marki, dedykowane do frytek i ziemniaków. Pozwolą one przenieść do własnego domu restauracyjne doświadczenia. 

Linia „American Flavours” to w chwili obecnej dwie mieszanki:

Honey&Chipotle - łagodna przyprawa z miodem, wędzonym chili chipotle i czosnkiem,

Smoky Southern – bazująca na składnikach takich jak wędzona papryka, czosnek oraz zioła, które mają odzwierciedlać kulinarne tradycje południowych stanów USA. 

Frank’s RedHot poszerza swoją gamę w kraju nad Wisłą 

Razem z pojawieniem się marki French's na polskim rynku, przypomina o sobie również inna amerykańska marka - Frank's RedHot, która w Polsce obecna jest od 2019 roku. Frank’s RedHot to numer 1 w kategorii ostrych sosów w USA, który od ponad 100 lat podkręca smak. 

Gama produktów marki dostępna na naszym rynku systematycznie poszerza się i niedawno pojawiły się na sklepowych półkach kolejne nowości. Gamę produktową sosów składającą się do tej pory z trzech ostrych sosów powiększa właśnie sos Buffalo Wings – który łączy w sobie intensywność Buffalo z kremowym smakiem masła, tworząc średnio ostrą kompozycję dla miłośników tego dania. Portfolio marki rozszerzy się również o 3 mieszanki przypraw do mięs i ryb:

Citrusy California Style – mieszanka przypraw do mięsa drobiowego i ryb łącząca w sobie sos sojowy, pieprz cayenne oraz cytrynową nutę.

Sweet&Spicy Georgia Style - słodko-ostre połączenie miodu i cayenne, wzbogacone czosnkiem prosto z południowego stanu Georgia, który ulepszy smak każdej potrawy z kurczaka i wieprzowiny,

Fiery Buffalo New York Style - pikantnej kombinacji pieprzu Cayenne, papryki oraz czosnku, inspirowanej sosem Frank's RedHot Original, którą można dodać do kurczaka.  

Nowe produkty obu marek na pewno przypadną do gustu fanom kulinarnych podróży, otwartym na nowe doznania! 

Komunikacja amerykańskich nowinek 

Nowe produkty od Frank’s RedHot będą wspierane przez kampanię digitalową, która potrwa od czerwca do sierpnia bieżącego roku. Kampanię promować będą działania w mediach społecznościowych i na YouTubie. Ponadto zarówno Frank’s RedHot oraz French’s wezmą udział w aktywacjach influencerskich, a także będą promowane stacjonarnie, w sklepach za pomocą gazetek promocyjnych oraz dodatkowych ekspozycji. 

French’s zachęca także do skorzystania z nowopowstałego, dedykowanego landing page’a dla tej marki, który jest dostępny po zeskanowaniu kodu QR znajdującego się z tyłu opakowań bądź pod adresem: www.frenchs.pl 

Z kolei szczegółowe informacje o nowych produktach marki Frank’s RedHot można znaleźć na istniejącej już, dobrze znanej, dedykowanej stronie marki: franksredhot.com

Nadesłał:

KD

Wasze komentarze (0):


Przepisz kod:
Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl