MUZYCZNE ŚWIECZKI - NOWY TREND WYMYŚLONY PRZEZ POLAKÓW!


Oceń artykuł Zobacz ranking
Przepisz powyższy kod i oceń artykuł »
MUZYCZNE ŚWIECZKI - NOWY TREND WYMYŚLONY PRZEZ POLAKÓW!
2018-02-27
Polacy przy współpracy ze światowym potentatem firmą Global Merchandising Services, która obsługuje merchendising największych gwiazd, wymyślili coś zupełnie nowego i innego od dotychczasowych gadżetów.

Fani kochają swoich idoli. Wytwórnie od lat produkują różnego rodzaju gadżety dla fanów, jednak zwykłe kubki, długopisy i koszulki już się przejadły. Polacy przy współpracy ze światowym potentatem firmą Global Merchandising Services, która obsługuje merchendising największych gwiazd, wymyślili coś zupełnie nowego i innego od dotychczasowych gadżetów. Kształtne świece od Candellany od razu stały się bardzo popularne w USA, a zamawiać je zaczęły światowe zespoły jak Slayer, Motorhead, Behemoth, A Perfect Circle.

Dość zwykłych rzeczy, fani chcą czegoś więcej

Długopisy, zeszyty, kubeczki, smycze, koszulki, case’y na telefon, bransoletki, to najbardziej znane z produkowanych gadżetów reklamowych. Zespoły, youtuberzy, wokaliści, celebryci, zamawiają je ze swoim logotypem lub nazwą i sprzedają na stronach internetowych czy podczas spotkań. Ile można mieć jednak długopisów (coraz mniej potrzebnych) czy kubków do kawy? – Stworzyliśmy coś nowego, czego nie ma na świecie i zrobiliśmy z tego uniwersalny gadżet! Jesteśmy start-upem, z zupełnie nowym, nieznanym dotąd produktem, który okazał się hitem. Kształtne świeczki są idealnym gadżetem, bo można je dowolnie dopasować do okazji i klienta. Chcesz świeczkę w kształcie czaszki z wężami w kolorze srebra? Piramidę w czarnym macie? Słodką, różową świecę w kształcie kokardki? Zaprojektujemy i wyprodukujemy każdą, jaką podpowiada Ci wyobraźnia! Nasze możliwości dzięki wykorzystaniu druku 3D i technologii „rapid prototyping”, są praktycznie nieograniczone – mówi Marek Kaliński z Candellany.

Kształtna świeczka hitem za oceanem

Candellana zakładając biznes postanowiła najpierw zainteresować rynek zagraniczny, a polski zostawić sobie na później. To rozwiązanie tylko pozornie trudniejsze. – Wymyślając świeczki, postanowiliśmy pójść na całość i z tym pomysłem wyjść za ocean. Było to celowe zagranie, wiedzieliśmy, że Polaków łatwiej przekonać do nowości, gdy okaże się, że dany produkt jest już popularny w innych krajach. I tak spotkaliśmy się z agencją Global Merchandising Services która skupia największe światowe gwiazdy i oni właśnie zachwycili się świeczkami jako pierwsi. Dzięki temu robimy świeczki dla Slayera czy Motorhead. Ostatnio stworzyliśmy je dla Lamb of God, 5 Finger Death Punch, Motley Crue czy Mastodon. Zrobiliśmy także świeczkę Instagramową dla Facebooka oraz wiele innych. Kiedy zaufały nam największe firmy, wówczas postanowiliśmy pokazać się na rynku polskim i w tym momencie produkujemy świece m. in. dla jednej z wiodących firm w branży meblarskiej, więc szykują się piękne dekoracje wnętrz! – dodaje Marek Kaliński.

Kolejny dobry pomysł z Polski

Polacy bardzo często wymyślają przełomowe produkty, które są następnie udoskonalane zagranicą. Zaczynając od łazików marsjańskich, przez aplikacje mobilne aż po modę i gadżety, start-upów z Polski jest wiele. Candellana produkując kształtne świece, które mogą być także zapachowe - dzięki kształtnym pojemnikom, stworzyła zupełnie nowy trend w gadżetach dla świata show-biznesu. Co więcej, Candellana posiada największy know-how na tego typu projekty z wykorzystaniem druku 3D do produkcji świeczek i pilnie strzeże sposobu ich wykonania, dlatego to właśnie do nich zgłaszają się firmy z całego świata, by wyprodukować dla nich unikalną świecę w Polsce.

Nadesłał:

dorota5

Wasze komentarze (0):


Przepisz kod:
Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl