Ruszyła nowa aktywacja M&M’S
Marka M&M’S®, dobrze znana konsumentom na całym świecie, rozpoczęła nową inicjatywę promującą wspólne spędzanie czasu z bliskimi – rodziną i przyjaciółmi. W ramach towarzyszącej akcji loteryjnej, trwającej do 29 czerwca bieżącego roku, uczestnicy mają szansę zdobyć vouchery na koncerty i festiwale.
Badania pokazują, że osoby należące do pokolenia Z poświęcają o 40% mniej czasu na relacje twarzą w twarz w porównaniu z innymi grupami wiekowymi. Marka M&M’S® postanowiła odpowiedzieć na to wyzwanie, wspierając młodych w nawiązywaniu kontaktów i zachęcając ich do spotkań na żywo z bliskimi.
W ramach tej inicjatywy pojawiły się specjalne wersje opakowań popularnych drażetek M&M’S®, które w zabawny sposób mają inspirować do rozpoczęcia rozmowy. Znajdują się na nich żartobliwe wiadomości od znanych postaci z kampanii M&M’S®, które mają sprzyjać budowaniu więzi. Co więcej, na stronie mms.com/pl-pl/share-the-joy można wysłać figlarną wiadomość do wybranej osoby, korzystając z pomocy bohatera M&M’S®.
Elementem akcji jest także loteria, w której do wygrania są nagrody idealnie wpisujące się w ideę wspólnego spędzania czasu i dobrej zabawy. W puli znajduje się 5 nagród głównych – vouchery o wartości 1400 zł do wykorzystania na zakup biletów festiwalowych – oraz 25 nagród dodatkowych w postaci voucherów o wartości 100 zł na koncerty.
Aby wziąć udział w loterii, wystarczy w terminie od 26 maja do 29 czerwca 2025 roku kupić dowolny produkt marki M&M’S®, zachować paragon i zarejestrować zgłoszenie na stronie mms.com/pl-pl/share-the-joy. Każdy uczestnik może zdobyć jedną nagrodę, ale możliwe jest przesłanie maksymalnie dziesięciu zgłoszeń w trakcie trwania promocji.
Akcję wspiera szeroko zakrojona kampania promocyjna obejmująca działania w mediach cyfrowych i społecznościowych. Za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Mediacom, organizacją loterii zajmuje się Brandcomm, natomiast działania PR prowadzi Garden of Words Group.
Informacje o firmie Mars, Incorporated
Mars to rodzinna firma prywatna, która działa już od ponad 100 lat, dostarczając konsumentom znane i cenione produkty. Wśród nich znajdują się słodycze (takie jak M&M’S®, SNICKERS®, TWIX®, BOUNTY®), gumy i pastylki (ORBIT®, AIRWAVES®) oraz karmy dla zwierząt (PEDIGREE®, ROYAL CANIN®, WHISKAS®, SHEBA®, PERFECT FIT®). Firma zatrudnia ponad 140 000 osób w 80 krajach świata i opiera swoją działalność na Pięciu Zasadach: Jakości, Odpowiedzialności, Wzajemności, Wydajności i Wolności. Pracowników Mars łączy przekonanie, że przyszłość, jakiej pragniemy, zaczyna się od działań podejmowanych każdego dnia.
Więcej informacji można znaleźć na stronie: www.mars.pl
Nadesłał:
SP167613
|
