Volvo Cars dodaje do rozrastającej się palety swoich usług „connected” dostawy od Amazon Key wprost


Oceń artykuł Zobacz ranking
Przepisz powyższy kod i oceń artykuł »
Volvo Cars dodaje do rozrastającej się palety swoich usług „connected” dostawy od Amazon Key wprost
2018-06-20
Volvo Cars, nawiązał partnerstwo z firmą Amazon w celu realizacji dostaw przesyłek do samochodu do klientów w Stanach Zjednoczonych.


Współpraca ta jest przejawem zdecydowanego rozrostu i dojrzałości cyfrowych usług klientowskich na bazie platformy usługowej Volvo On Call, dostępnej poprzez łatwą w obsłudze aplikację na smartfon. Te i inne usługi zmienią sposób interakcji klientów Volvo z ich samochodami.

Usługa jest dostępna w 37 miastach i ich okolicach w Stanach Zjednoczonych, a z czasem przybędzie jeszcze więcej lokalizacji. Usługa jest dostępna dla milionów członków Amazon Prime oraz większości posiadaczy Volvo w kraju.

– Centralną ideą cyfrowej wizji Volvo jest upraszczanie życia klientom. Bezpieczne i wiarygodne odebranie pakietu we własnym samochodzie, bez konieczności nawet bycia w nim czy przy nim, to coś, co wielu ludzi wysoko doceni. Ta kombinacja samochodu i handlu rozpoczyna nową falę innowacyjności – a my mamy ambicję, by być w awangardzie – powiedział Atif Rafiq, chief digital officer w Volvo Cars.

Nadesłał:

JK PR

Wasze komentarze (0):


Przepisz kod:
Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl