Kafito Polski

pijrozwanie.pl

Wpis należy do
użytkownika:
DiFe86
avatar
przejmij wpis »
MIKA HÄKKINEN, AMBASADOR KAMPANII DIAGEO I GOŚĆ MERCEDES BENZ NA VERVA STREET RACING 2012 PROMUJE W POLSCE ODPOWIEDZIALNĄ KONSUMPCJĘ ALKOHOLU
WWW: http://www.pijrozwanie.pl

Opis firmy

Mika Häkkinen, kierowca Formuły 1 w teamie Vodafone McLaren Mercedes i ambasador globalnej kampanii Diageo – Johnnie Walker Join the Pact, oprócz widowiskowego przejazdu ulicami stolicy w ramach Verva Street Racing opowiedział, czym dla niego jest udział w kampanii, promującej odpowiedzialne spożywanie alkoholu.

Podczas krótkiej wizyty Mika Häkkinena w Warszawie, rajdowiec uświetnił wyścig Verva Street Racing, spotkał się ze swoimi fanami i udzielił wywiadów polskim mediom. Podczas rozmów opowiadał o swoich doświadczeniach związanych z byciem dwukrotnym Mistrzem Świata Formuły 1, podzielił się również swoimi spostrzeżeniami na temat roli ambasadora, jaką pełni w kampanii promującej odpowiedzialne picie alkoholu, prowadzonej na całym świcie przez firmę Diageo.

Jestem ambasadorem odpowiedzialnego picia alkoholu. W ramach kampanii Johnnie Walker Join the Pact odwiedziłem ponad 30 krajów promując ideę odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu. Uważam, że jest to temat, który powinien być stale obecny w dyskusji publicznej i dlatego już teraz przygotowuję się do dalszych działań w tym zakresie. Jeśli mogę wykorzystać popularność, którą zdobyłem jeżdżąc w F1, by zmieniać postawy i przyczyniać się do promowania bezpiecznych zachowań a nawet do uratowania komuś życia, to wiem, że moje działanie może pomóc w ważnej sprawie. – powiedział Mika Häkkinen.

Realizowana przez nas w Polsce kampania „Alkohol to odpowiedzialność. Pij rozważnie” jest częścią globalnej strategii Diageo „Responsible drinking” – powiedziała Aneta Jóźwicka, Corporate Relations Director Diageo Polska. Zachęcamy w niej, tak jak Mika Häkkinen, do szerzenia idei odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu, która m.in. może w sposób realny przełożyć się na poprawę bezpieczeństwa na naszych drogach. Jesteśmy zaszczyceni, że nasze działania wspierają takie osoby jak Mika Häkkinen. Ambasador kampanii skierowanej do kierowców i pasażerów powinien być dla nich wzorem i na podstawie swoich doświadczeń jako kierowca – nie tylko rajdowy – wiedzieć jak niezwykle ważne jest odpowiedzialne zachowanie, które decyduje o naszym bezpieczeństwie na drodze. Naszym zdaniem taki właśnie jest Mika – kierowca rajdowy Formuły 1 – dodała Aneta Jóźwicka.

Johnnie Walker, jedna z marek w portfolio Diageo, od 2005 roku sponsoruje zespół Vodafone McLaren Mercedes. Kierowcy tego teamu wspierają Diageo w promowaniu dojrzałego i odpowiedzialnego podejścia do konsumpcji alkoholu. Mika jako ambasador akcji przez sześć lat odwiedził ponad trzydzieści krajów. Spotykał się z dziennikarzami, konsumentami, przedstawicielami rządu. Opowiadał im, jak istotne dla zwiększenia bezpieczeństwa kierowców i pasażerów jest niepicie alkoholu, gdy zamierzają prowadzić samochód. Zachęcał też do złożenia podpisu pod deklaracją Prowadzę. Nie piję, która jest również dostępna na polskiej stronie kampanii www.pijrozwanie.pl


Informacje o kampanii:

Kampania „Alkohol to odpowiedzialność. Pij rozważnie” prowadzona jest przez firmę Diageo od trzech lat. W tegorocznej edycji organizatorzy współpracują z: siecią supermarketów Real, Instytutem Transportu Samochodowego, Instytutem Badań Rynku Motoryzacyjnego Samar i Fundacją „Krzyś”. Honorowy patronat nad kampanią objął Warszawski Uniwersytet Medyczny. Organizatorzy w ramach akcji opracowali i promują zasady odpowiedzialnego picia alkoholu, koncentrujące się na czterech głównych kwestiach: niesiadaniu za kierownicą po spożyciu alkoholu, spożywaniu alkoholu tylko przez osoby pełnoletnie, uzupełnianiu płynów i jedzeniu w trakcie spożywania alkoholu.
W ramach kampanii organizatorzy prowadzą szereg różnorodnych działań promujących odpowiedzialne picie alkoholu, w tym również udostępniają na stronie kampanii www.pijrozwaznie.pl bezpłatne, profesjonalne szkolenie z zakresu asertwnych zachowań związanych z piciem alkoholu i zbierają deklaracje poparcia dla idei akcji pod hasłem „Prowadzę. Nie piję”. Spośród prawie 75 000 zebranych do tej pory deklaracji, ok. 68 000 złożyli klienci punktów sprzedaży alkoholu sieci Real, ponad 6 000 natomiast internauci.


Organizator kampanii:

Diageo – organizator kampanii „Alkohol to odpowiedzialność. Pij rozważnie.”, producent
i dystrybutor jednych z najbardziej znanych marek alkoholowych na świecie, z kategorii alkoholi mocnych, win i piw. Firma posiada m.in. takie marki jak: Johnnie Walker, Guinness, Smirnoff, J&B, Baileys, Cuervo, Tanqueray, Captain Morgan, Crown Royal, wina Beaulieu Vineyard i Sterling Vineyards. Diageo to międzynarodowa firma, prowadząca sprzedaż w 180 krajach na całym świecie. Firma jest notowana na giełdach w Nowym Jorku i Londynie.
Więcej informacji na temat Diageo, jej pracowników, marek, wyników biznesowych można znaleźć na www.Diageo.com


Aleksandra Lau
On Board PR Sp. z o.o.
alau@onboard.pl
tel: 22 321 51 00

Kategorie powiązane z wpisem

Artykuły dotyczące wpisu

PAMIĘTAJ O BEZPIECZEŃSTWIE NA DRODZE W CZASIE ŚWIĄTECZNYCH PODRÓŻY!
Ostatnio dodane
Wpisy katalogowe Podkategorie