Kafito Polski

Commplace

Wpis należy do
użytkownika:
Commplace
avatar
przejmij wpis »
Zaczęliśmy zajmować się komunikacją już w 1996 roku. Zdecydowaliśmy się na to, ponieważ nikt tak jak my nie wierzył wówczas w PR produktu. Przez lata opracowaliśmy dziesiątki kampanii komunikacyjnych, które budowały wartość firm. Nasze doświadczenie wskazuje nam dziś kierunek na przyszłość. Mocno stawiamy na nowe, cyfrowe technologie. Pragniemy być wiodącym partnerem dla firm w zakresie wzrostu sprzedaży, wzrostu wartości przedsiębiorstw, budowy marek. Naszym celem jest dostarczanie na czas wysokiej jakości ekspertyz i wyników. Współpracę opieramy na trzech filarach: – wyjątkowych potrzebach naszych klientów, – wiedzy naszych konsultantów, – wykorzystaniu cyfrowych technologii.
WWW: http://commplace.pl/

Adres:

Commplace

Opis firmy

Zaczęliśmy zajmować się komunikacją już w 1996 roku. Zdecydowaliśmy się na to, ponieważ nikt tak jak my nie wierzył wówczas w PR produktu.


Przez lata opracowaliśmy dziesiątki kampanii komunikacyjnych, które budowały wartość firm. Nasze doświadczenie wskazuje nam dziś kierunek na przyszłość. Mocno stawiamy na nowe, cyfrowe technologie.


Jesteśmy przekonani, że punktem wyjścia do budowania wartości firm jest strategia. W niej określamy cele, jakie w danym czasie chce osiągnąć organizacja oraz sposoby ich wypracowania i implementacji. Czym jest dobra strategia? Możemy podać książkową definicję, ale każdy przedsiębiorca doskonale wie kiedy ją posiada i skutecznie realizuje.


Pragniemy być wiodącym partnerem dla firm w zakresie wzrostu sprzedaży, wzrostu wartości przedsiębiorstw, budowy marek. Naszym celem jest dostarczanie na czas wysokiej jakości ekspertyz i wyników.


Współpracę opieramy na trzech filarach:

– wyjątkowych potrzebach naszych klientów,
– wiedzy naszych konsultantów,
– wykorzystaniu cyfrowych technologii.

Kategorie powiązane z wpisem

Własne artykuły

Gotowanie z dziećmi - jak zaangażować najmłodszych do wspólnego przygotowania posiłków?
Imprezy firmowe - z rodzinami pracowników, czy bez?
Płyta gazowa bez płomieni - dlaczego warto mieć ją w swojej kuchni?
Marketing internetowy w branży AGD - jak wykorzystać pozytywne prognozy, aby sprzedawać więcej?
Impreza firmowa - 4 proste kroki do zorganizowania wyjątkowego wydarzenia
Mięso, ser żółty, ziemniaki… - czyli co i jak jadają Polacy?
Team building - 6 ukrytych korzyści dla Twojej firmy
Wesele i ślub Millenialsów - rewolucja, czy ewolucja zwyczajów?
Marketing w branży deweloperskiej - jakie rozwiązania zwiększą sprzedaż nieruchomości?
Wesele w amerykańskim stylu - czyli Ameryka coraz bliżej.
Na co zwrócić uwagę, gdy planujemy wesele? Opinie, oferty oraz koszty
Czy sukces w pracy może zależeć od zawartości...twojej lodówki?
Przepis na zadowolonego pracownika? Składniki: rozmowa, integracja, imprezy tematyczne
Jesienne przycinanie drzew i krzewów - 4 najważniejsze zasady
Jesienne must have w twojej...lodówce
Dylemat niskiego CLV: jeden klient, jedna sprzedaż. I co dalej?
4 czynności, które należy wykonać w ogrodzie jesienią-sprawdź, czy już je zrobiłeś.
Zarządzanie kryzysowe: Jaki kolor ma Twój PR?
Nadchodzi czas wyborów: polityka zero waste w twojej lodówce
Ostatnio dodane
Wpisy katalogowe Podkategorie