Kafito Polski

Walentynki. Co Polacy myślą o miłości?

Wpis należy do
użytkownika:
Wydawnictwo Akcja Relacja
avatar
przejmij wpis »
Wydawnictwo, którego misją jest szerzenie narzędzi do budowania relacji pełnych miłości, szacunku i zaufania. Poprzez swoje działania pragną dotrzeć do jak największej ilości par, by mogły one skorzystać i budować swoje związki na poziomie, który będzie ich satysfakcjonował. Obecnie wydaje grę dla par GRA WSTĘPNA, która przez swoją mechanikę, zaprasza do rozmowy na nieznanym dotychczas poziomie. Pomaga ludziom lepiej paznać siebie i swoich partnerów. To wielka misja niesienia w świat dobra! Zachęcamy do współpracy.
WWW: http://akcjarelacja.pl

Adres:

Wydawnictwo Akcja Relacja
Ul Wałbrzyska 11 , 02-739 Warszawa
tel.: 513495770

Opis firmy

WALENTYNKI! CO POLACY MYŚLĄ O MIŁOŚCI?




Większość Polaków uważa, że miłość nadaje sens życiu, a spoiwem związku jest miłość szacunek i zaufanie. Jednak 81% badanych uważa, że kryzysy to naturalna część każdego związku i sami przeszli przynajmniej przez jeden kryzys w swoich relacjach.

Na pytanie: „ Jak kochają Polacy?” odpowiadają wyniki badania zleconego przez serwis Sympatia.pl

Świadomość, że budowanie szczęśliwego związku wiąże się z ciągłą pracą.

Aż 92% badanych twierdzi, że aby relacja dawała satysfakcję należy włożyć w niego wysiłek, a 87% uznaje, że bez zaangażowania miłość się kończy. Filarami udanego związku są miłość (80%), szacunek (76%) i zaufanie (75%). A 49% uznaje za bardzo istotne namiętność i seks.

Zuzanna Stryjczak współzałożycielka wydawnictwa Akcja Relacja, które szerzy wiedzę na temat budowania szczęśliwych relacji zwracaja jednak uwagę, że świadomość konieczności pracy nad rozwojem relacji niekoniecznie muszą iść w parze z wkładaniem rzeczywistego wysiłku w swoje relacje na codzień. Zachęcają, by skupiać się na codziennych drobnych gestach, które spajają związek np. czuły dotyk, drobne niespodzianki, pocałunki, trzymanie się za rękę, komplementy, wzajemna pomoc i wsparcie, regularne randki itp.

Badanie pokazuje, że 81% Polaków doświadczyło w swojej relacji kryzysu. Jako przyczynę wymieniają: kryzys ekonomiczny, kryzys tzw.pierwszych lat trwania relacji oraz kryzys związany ze znudzeniem, rutyną.

Pierwotną przyczyną większości kryzysów są braki w umiejętności komunikacji - twierdzi Aleksandra Sulej, autorka gry komunikacyjnej dla rodzin PYTAKI oraz gry poprawiającej komunikację w związku - GRY WSTĘPNEJ, której premiera odbędzie się w Walentynki 2020 na portalu https://wspieram.to/grawstepna. Autorka zwraca uwagę, że umiejętności komunikacyjne są kluczowe zarówno do budowania związku jak i przechodzenia przez kryzysy, które odpowiednio przepracowane mogą scalać związki.

Miłość dla Polaków nadaje sens życiu, wyróżniają oni kilka rodzajów miłości, z których najważniejszym jest miłość partnerska (75%). Polacy widzą ogromną wartość w relacjach partnerskich, oby miało to coraz większe odbicie w dbaniu o relacje i troskę o siebie wzajemnie, nie tylko w Walentynki.

***************

Kontakt dla mediów:

Aleksandra Sulej
Telefon: 513495770
Mail: info@akcjarelacja.pl


******

Wydawnictwo Akcja Relacja - to wydawnictwo powstałe z myślą o RELACJACH. Jego misją jest dawać ludziom narzędzia, aby czuli się w swoich relacjach szczęśliwi.

******

O autorce GRY WSTĘPNEJ:

Aleksandra Sulej - autorka i pierwszy wydawca gry rodzinnej PYTAKI sprzedanej w blisko 50 tys. egzemplarzy (www.pytaki.pl), współautorka programu warsztatów dla kobiet, żona, mama 4 dzieci. Wraz z mężem od kilkunastu lat prowadzi kursy dla narzeczonych. Chętnie zapraszana do mediów jako ekspert w temacie rodziny, rozwoju i relacji. www.Blogolisulej.pl

********

Informacja o badaniu:
Badanie jakościowe - BBD, realizowane na platformie Recollective przez 7 dni, na grupie zróżnicowanej ze względu na bycie w związku i bycie singlem, płeć, wiek i orientację seksualną (n=42). Badania ilościowe - CAWI, realizowane na panelu internetowym epanel.pl będącym własnością ARC Rynek i Opinia, na reprezentatywnej - ze względu na płeć, wiek, wykształcenie oraz wielkość miejscowości zamieszkania - grupie Polaków (N=1016 respondentów). Badanie zostało zrealizowane na zlecenie serwisu Sympatia.pl przez ARC Rynek i Opinia.

Kategorie powiązane z wpisem

Ostatnio dodane
Wpisy katalogowe Podkategorie