Nowe Microdrinki waterdrop® o smaku jabłka
![]() |
Jabłka są ulubionymi owocami Polaków – co trzeci z nas spożywa je niemal codziennie. Austriacka marka waterdrop® wprowadza edycję limitowaną APPLE, w której znajdują się rozpuszczalne w wodzie kapsułki oraz butelka ze szkła borokrzemowego z motywem kwitnącej jabłoni.
Ulubiony owocowy smak Polaków
Aż 87 proc. z nas spożywa przynajmniej jedno jabłko w tygodniu, a blisko co trzecia osoba sięga po nie codziennie lub prawie codziennie. Szczególnie są one popularnym wyborem w miesiącach zimowych, gdy trudniej dostępne są inne sezonowe owoce. Oprócz tego, że jabłka są cenione za dostępność i smak, owoc ten jest bogaty w witaminy A, B i C, minerały takie jak potas, magnez i wapń, a także przeciwutleniacze, które pomagają chronić organizm przed wolnymi rodnikami. Wspomagają zdrowie serca, wpływają korzystnie na trawienie i wzmacnianie układu odpornościowego. Co ciekawe, Polska jest największym producentem jabłek w Europie i jednym z czołowych na świecie - nasz kraj zajmuje czwarte miejsce po Chinach, Turcji i USA.
Szklane butelki z nowej edycji alternatywą dla tych plastikowych
Kontynuując swój cel waterdrop® wprowadza nową edycję limitowaną APPLE. Zawiera ona butelkę, która wykonana jest z trwałego szkła borokrzemowego i posiada w zestawie bambusową zakrętkę. Jej projekt inspirowany jest kwiatami oraz owocami jabłoni. W edycji limitowanej znajdują się także rozpuszczalne w wodzie kapsułki o smaku soczystego jabłka - Microdrinki APPLE, które zawierają naturalny ekstrakt z jabłek oraz cenne witaminy B i C, a przy tym nie mają kalorii ani dodatku cukru.
Ponad 28,8 mln uratowanych plastikowych butelek
Waterdrop® dąży do zmniejszenia zanieczyszczenia środowiska naturalnego plastikiem poprzez promowanie zrównoważonych nawyków i eliminację jednorazowych butelek. Do tej pory działania austriackiej marki przyczyniły się do uratowania ponad 28,8 mln plastikowych butelek. Obecnie waterdrop® dostępny jest w ponad 20 tys. punktach sprzedaży na świecie. Marka wierzy w świat bez plastiku i popularyzuje butelki wielokrotnego użytku oraz rozpuszczalne w wodzie kapsułki smakowe. Ambasadorami oraz inwestorami marki są m.in. Hubert Hurkacz, Jan-Lennard Struff, Yannick Hanfmann, Matteo Arnaldi, Alexander Bublik, Sebastian Korda, Elina Svitolina, Taylor Fritz, Andrey Rublev i Cameron Norrie.