GlobalLogic liderem w raporcie ISG Provider Lens Digital Engineering Services 2024 U.S.


Oceń artykuł Zobacz ranking
Przepisz powyższy kod i oceń artykuł »
GlobalLogic liderem w raporcie ISG Provider Lens Digital Engineering Services 2024 U.S.
2024-06-25
GlobalLogic, firma będąca częścią grupy kapitałowej Hitachi, została uznana za lidera rynku w raporcie ISG Provider Lens Digital Engineering Services Report 2024 o amerykańskim rynku cyfrowych usług inżynieryjnych, opracowanym przez Information Services Group (ISG).

Raport przygotowany przez jedną z najważniejszych na świecie firm specjalizujących się w doradztwie i badaniach technologicznych ocenia możliwości 41 usługodawców w obszarze projektowania i rozwoju, zintegrowanego zaangażowania klientów i użytkowników, usług platform i aplikacji oraz inteligentnych operacji.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie Kafito.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Przeczytaj również:

Jak wynika z tegorocznego raportu, zwiększające się tempo rozwoju cyfrowych usług inżynieryjnych jest efektem coraz większych możliwości generatywnej sztucznej inteligencji, zwinnych procesów biznesowych i przepływów pracy, integracji między technologiami informatycznymi (IT) i technologiami operacyjnymi (OT), a także tworzenia zrównoważonych produktów i procesów. GlobalLogic pomaga klientom uporać się z zawiłościami inteligentnej transformacji cyfrowej i osiągać cele biznesowe. Łączy przy tym szeroką wiedzę inżynieryjną z różnych branż i dotychczasową ofertę Hitachi w zakresie OT.

ISG wskazuje, że proces wdrażania generatywnej sztucznej inteligencji w przedsiębiorstwach, szczególnie w dziedzinie inżynierii cyfrowej, przebiegał w sposób „ostrożny i selektywny". GlobalLogic może pochwalić się 75 ukończonymi i realizowanymi projektami. Ten dorobek daje firmie pozycję lidera w dziedzinie rozwoju produktów opartych na generatywnej sztucznej inteligencji, a także doświadczenie w budowaniu i integracji publicznie dostępnych i tworzonych na zamówienie platform, aplikacji i modeli niezbędnych dla sztucznej inteligencji klasy korporacyjnej. Bazując na tych możliwościach, GlobalLogic niedawno zaprezentowało pierwszą w swoim rodzaju architekturę „Platformy Platform" ("Platform-of-Platforms"). Pozwala ona  na ujednolicenie i uprzemysłowienie rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji i generatywnej sztucznej inteligencji klasy korporacyjnej, z naciskiem na odpowiedzialność, niezawodność i możliwości wielokrotnego użytku. 

Firma GlobalLogic została uznana za lidera w czterech obszarach: projektowanie i rozwój, zintegrowane zaangażowanie i doświadczenie klienta/użytkownika, usługi platform i aplikacji oraz inteligentne operacje.

Projektowanie i rozwój (produktów, usług i doświadczenia)
Ten obszar podkreśla podejście inżynieryjne GlobalLogic oparte na projektowaniu, mające na celu opracowywanie zintegrowanego sprzętu/oprogramowania i oparty na danych rozwój nowych produktów, poprzez usługi obejmujące tworzenie koncepcji i opracowywanie strategii, projektowanie i prace badawczo-rozwojowe z wykorzystaniem możliwości szybkiego i zwinnego projektowania, prototypowania i testowania jakości.

Zintegrowane zaangażowanie i doświadczenie klienta/użytkownika
Ten obszar uwzględnia dostawców, którzy wykorzystują inteligentne usługi posprzedażowe do świadczenia usług dla klientów i udzielania wsparcia produktowego za pośrednictwem platform cyfrowych. GlobalLogic wykorzystuje gruntowną wiedzę specjalistyczną w zakresie sztucznej inteligencji w celu usprawnienia obsługi klienta, co z kolei ma zwiększyć przewagę konkurencyjną.

Usługi w zakresie platform i aplikacji
Ten obszar ocenia zdolność do projektowania i rozwijania kompetencji inżynieryjnych platformy cyfrowej. Pozycja lidera GlobalLogic w tej kategorii wskazuje na kompetencje w obszarze projektowania biznesowego i technicznego, budowania nowych doświadczeń i wykorzystywania cyfrowych ekosystemów, platform orkiestracyjnych i architektur opartych na mikrousługach.

Inteligentne operacje
Pozycja lidera GlobalLogic w tym obszarze świadczy o zróżnicowanej ofercie usług i możliwościach, które pozwalają na cyfryzację i modernizację branży produkcyjnej, czyniąc operacje bardziej powiązanymi, niezależnymi i zdolnymi do samodzielnego podejmowania decyzji i autokorekty.

„GlobalLogic umiejętnie wykorzystuje sprawne ekosystemy partnerów technologicznych, aby umożliwić klientom projektowanie cyfrowych produktów i usług w oparciu o symulacje doświadczeń i testy oparte na sztucznej inteligencji", mówi Tapati Bandopadhyay, główny analityk i partner badawczy w ISG. „Firma ta prowadzi szeroko zakrojone prace nad rozwiązaniami opartymi na sztucznej inteligencji, aby zwiększyć poziom responsywności, odpowiedzialności i autonomiczności w zakresie doświadczenia klienta i cyfrowej obsługi biznesowej. Poprzez operacje oparte na danych, GlobalLogic pomaga klientom tworzyć optymalne i wydajne procesy biznesowe i łańcuchy dostaw".

„Przedsiębiorstwa coraz częściej współpracują z dostawcami inżynierii cyfrowej, aby szybciej przekształcać się w inteligentne organizacje. Uznanie GlobalLogic za lidera rynku potwierdza nasze doświadczenie w udzielaniu pomocy klientom przy rozpoznawaniu nagłych trendów i rozwoju projektów pilotażowych do skalowalnych wdrożeń", mówi Sumit Sood, kierownik działu inżynierii i dyrektor operacyjny w GlobalLogic. „Dzięki unikalnemu modelowi biznesowemu ukierunkowanemu na klienta, dużym możliwościom i wykwalifikowanej kadrze, pomagamy naszym klientom tworzyć wartość poprzez inicjatywy związane z transformacją cyfrową i wspieramy ich wysiłki na drodze do stworzenia inteligentnego przedsiębiorstwa. W ten sposób zwiększamy nasze zaangażowanie w  partnerską współpracę z klientami i opracowujemy niezawodne strategie, które gwarantują klientom doskonałe wrażenia podczas korzystania z technologii cyfrowych".

Przedsiębiorstwa różnej wielkości, działające w różnych branżach, przechodzą transformację na skutek szeregu różnych zmian, począwszy od innowacji technologicznych, a skończywszy na zmieniających się modelach biznesowych. Pozycja lidera GlobalLogic w raporcie ISG Provider LensTM Digital Engineering Services Report 2024 potwierdza kompetencje firmy w łączeniu strategicznych projektów, złożonej inżynierii i specjalistycznej wiedzy branżowej, dzięki czemu możemy pomóc klientom przyspieszyć proces transformacji w cyfrowe przedsiębiorstwa jutra.

Nadesłał:

LemonArt

Wasze komentarze (0):


Przepisz kod:
Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl