Grześki Tyci w kampanii reklamowej „Tyci, ale dzielny! Bo łatwo się podzielisz”


Oceń artykuł Zobacz ranking
Przepisz powyższy kod i oceń artykuł »
2018-11-05
Marka Grześki promuje Grześki Tyci – mini wafelki, którymi łatwo się dzielić. Z początkiem listopada ruszyła ogólnopolska kampania w głównych stacjach telewizyjnych oraz stacjach tematycznych. Działania pod hasłem „Tyci, ale dzielny! Bo łatwo się podzielisz” potrwają do końca miesiąca.

Hasło kampanii „Tyci, ale dzielny! Bo łatwo się podzielisz” nawiązuje do charakteru nowych produktów, Grześków Tyci, z oferty marki - mini wafelki są idealne do dzielenia się z rodziną lub znajomymi. W każdym opakowaniu znajduje się aż 105 wafelków na jeden kęs.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie Kafito.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Przeczytaj również:

 

Kampania Grześków Tyci zyskała szerokie wsparcie medialne. Promować ją będą 30 i 15-sekundowe spoty telewizyjne. Ich emisję zaplanowano w głównych stacjach telewizyjnych (Polsat i TVN) oraz stacjach tematycznych. Spot utrzymany jest w konwencji unboxing, czyli filmiku będącego recenzją rozpakowywanego produktu.

 

Za projekt i koncepcję kreatywną spotów odpowiada agencja Just. Zakup mediów powierzono Initiative. Kampania potrwa do 30 listopada br.

Nadesłał:

KMC

Wasze komentarze (0):


Przepisz kod:
Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl