Spacer lepszy niż zakupy


Oceń artykuł Zobacz ranking
Przepisz powyższy kod i oceń artykuł »
2023-06-01
Aż 61% Polaków przyznaje, że w okresie wiosenno-letnim zamiast iść do sklepu wolałoby zażywać aktywności na świeżym powietrzu – tak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie marki Barbora Polska.

W okresie wiosenno-letnim wszystko budzi się do życia, a wtedy chętniej wybieramy spacer na łonie natury niż przebywanie w zatłoczonych pomieszczeniach czy rozgrzanych do czerwoności samochodach. Aż 61% Polaków przyznaje, że w tym okresie zamiast iść do sklepu wolałoby zażywać aktywności na świeżym powietrzu – tak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie marki Barbora Polska.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie Kafito.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Przeczytaj również:

 

Zakupy spożywcze przez Internet to nie tylko trend, ale także rozwiązanie, które świetnie sprawdza się w sezonie wiosenno-letnim. Potwierdzają to respondenci badania przeprowadzonego na zlecenie internetowego sklepu spożywczego Barbora Polska. Zdaniem aż 60% respondentów jest to oszczędność czasu, ponad 50% uważa, że dzięki temu unika tłumów w sklepach stacjonarnych. Blisko połowa badanych docenia fakt, że nie trzeba dźwigać ciężkich toreb, a cztery osoby na dziesięć (41%) wolą zamienić przeszukiwanie półek sklepowych na spacer. Prawie 13% badanych wskazało, że dzięki zamówieniom spożywczym online łatwiej jest zorganizować spontaniczne spotkanie na działce.

 

Badani zostali zapytani także o to, co zrobiliby z zaoszczędzonym w ten sposób czasem. Najwięcej odpowiedzi (61,4%) wskazywało na aktywność fizyczną na świeżym powietrzu – spacer z psem, rower, pielenie ogródka czy bieganie. Około 52% badanych przeznaczyłoby ten czas dla rodziny, a mniej więcej tyle samo wskazało na rozwijanie swoich pasji/hobby typu ścianka wspinaczkowa, basen, książka, gry planszowe itp. Co trzecia osoba wolałaby wykorzystać zaoszczędzony czas na dłuższy sen, a zaledwie 13% respondentów przyznało, że w tym czasie mogliby dłużej popracować.

 

Wyniki te pokazują, że Polacy wiedzą, jak ważne jest odnalezienie równowagi między obowiązkami i codzienną organizacją, a angażowaniem się w aktywności, które dają satysfakcję i zadowoleniemówi Agnieszka Śliwka-Stachowiak, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Barbora Polska i dodajePrzebywanie na łonie natury nie tylko sprzyja zdrowiu fizycznemu, ale także poprawia samopoczucie i równowagę psychiczną. Czas spędzony na zewnątrz ma również ogromne znaczenie dla naszych relacji społecznych. Spotkania na świeżym powietrzu, pikniki w parku, czy grillowanie na działce tworzą niesamowite okazje do budowania więzi z rodziną i przyjaciółmi. Cieszymy się, że dzięki zakupom online dajemy naszym klientom przestrzeń na spędzanie chwil z bliskimi, które są okazją do tworzenia niezapomnianych wspomnień.  

Zdaniem większości badanych, w okresie wiosenno-letnim najbardziej pożądane do kupienia przez internet są chemia gospodarcza (55%) i produkty do codziennej higieny i pielęgnacji (53%). Blisko 44% badanych chętnie zamawia produkty na grilla, takie jak brykiet, tacki, dressingi, patyczki na szaszłyki, itd. Jedna osoba na cztery kupuje przez internet suche produkty spożywcze, a około 16% - napoje.

 

Idąc za głosem respondentów i przenosząc część naszych codziennych obowiązków do sfery internetowej, możemy zyskać więcej czasu na odkrywanie uroków natury, spotkania w plenerze i korzystanie ze sprzyjającej pogody, a przede wszystkim pomoże nam to osiągnąć równowagę między tym co „należy”, a tym czego „chcemy”. W ten sposób mamy szansę dostarczyć skórze niezbędnej witaminy D i cieszyć się zarówno aktywnym stylem życia jak i wygodą oraz oszczędnością czasu, jaką niosą za sobą zakupy online.

 

W materiale wykorzystano wyniki badania, przeprowadzonego na zlecenie marki Barbora przez Agencję Badań Rynku i Opinii SW Research w kwietniu 2023 roku, N = 1000.

 

Więcej informacji: www.barbora.pl

Nadesłał:

Katarzyna ITBC Communications

Wasze komentarze (0):


Przepisz kod:
Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl