Kafito Polski

Agencja Interaktywna Think Kong

Wpis należy do
użytkownika:
nkilen
avatar
przejmij wpis »
Think Kong to agencja interaktywna, której obszarem specjalizacji są działania marketingowe on-line, w szczególności kampanie oparte na wykorzystaniu serwisów społecznościowych, strategiczne wsparcie komunikacji marek w Internecie.
WWW: http://thinkkong.pl

Adres:

Think Kong
Wolska 88, 01-141 Warszawa
tel.: 22 321 51 00, fax.: 22 321 51 01

Opis firmy

Think Kong (www.thinkkong.pl) to agencja interaktywna, której obszarem specjalizacji są działania marketingowe on-line, w szczególności kampanie oparte na wykorzystaniu serwisów społecznościowych, strategiczne wsparcie komunikacji marek w Internecie. Firma działa w ramach grupy skupiającej m.in. On Board Public Relations (www.onboard.pl) i agencję reklamową San Markos (www.sanmarkos.pl).

Kategorie powiązane z wpisem

Artykuły dotyczące wpisu

„Jak zbudować udany program ambasadorski dla marki?” Zapraszamy na warsztaty.

Własne artykuły

Wpisy o produktach fashion na Facebooku sprzedają
Wzmianki w social mediach o kandydatach na prezydenta USA warte ponad 51 mln złotych
Oferta i promocje najważniejsze dla fanów marek odzieżowych
Think Kong wzmacnia kompetencje
Think Kong umacnia dział new business
86 milionów złotych warte wzmianki o Euro 2012 w social media
Tylko niewielka część firm przygotowuje się do kryzysów w Internecie z pomocą agencji
Think Kong dla firmy Polpharma
Zdecydowana większość klientów instytucji finansowych nie obserwuje ich w social media
Social Response – nowa usługa na rynku social media
eBuzzing w europejskiej czołówce firm z branży mediów cyfrowych
Sieć eBuzzing przejmuje BeeAd
Think Kong powiększa zespół
"Mobiliusz" najlepszą internetową kampanią B2B wg Internet Advertising Competition Awards
Think Kong dla Grupy Nowy Szpital
Jakub Prószyński z agencją Think Kong
Proama w social media z Think Kong
81 proc. internautów udostępnia lub poleca materiały, które uzna za zabawne
Magellan Award 2011 dla kampanii Adobe Polska realizowanej przez agencję Think Kong
Co ósmy internauta na Google+
Prawie połowa Polaków korzystających z Internetu chce otrzymywać rachunki elektroniczne.
Think Kong dla nowego serwisu do nauki języków obcych
800 000 Polaków nie chce oglądać wpisów promocyjnych na Facebooku
Raport: Najwięcej o Samsungu, najlepiej o JVC
Analiza 220 000 opinii o markach RTV - wyniki już w październiku
Sieć ebuzzing reprezentowana w Polsce przez Think Kong
Think Kong wzmacnia dział client service
Think Kong promuje nowy start-up
Think Kong dla kanału HISTORY
Ostatnio dodane
Wpisy katalogowe Podkategorie