Kafito Polski

Cludo Contact Center

Wpis należy do
użytkownika:
Ewka501
avatar
przejmij wpis »
Cludo to pierwszy w Polsce wielokanałowy (inbound, outbound, email, czat, sms, fax, video) system Contact Center dostępny w modelu hostowanym (SaaS). Platforma CLUDO jest zbudowana na bazie systemu OneContact, używanego przez takie firmy jak Vodafone, TATA Communication, ING.
WWW: http://www.cludo.pl

Adres:

CLUDO Sp. z o.o.
Polna 46/14, 00-644 Warszawa
tel.: (22) 122 30 30

Kategorie powiązane z wpisem

Własne artykuły

Cludo Sp. z o.o. członkiem Forum Call Center
Cludo obniża stawki za połączenia na numery komórkowe
Hosted Contact Center czyli wzrost sprzedaży i profesjonalna obsługa klientów bez inwestycji
Ostatnio dodane
Wpisy katalogowe Podkategorie
Klauzula informacyjna

Gdy korzystasz z naszego serwisu, danymi osobowymi, które przetwarzamy mogą być, np. adres IP Twojego urządzenia, dane pozyskiwane na podstawie plików cookies lub podobnych mechanizmów zapisywania informacji w urządzeniach Użytkowników, o ile pozwolą one na zidentyfikowanie Ciebie. Więcej informacji na temat zakresu danych osobowych oraz cookies znajdziesz w Polityce prywatności, oraz Polityce Cookies.

Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, które Twoje dane osobowe będą przetwarzane oraz w jakim celu, i jakim sposobem, jest Administrator Grupy Kafito.

Jeżeli nie wyrażasz zgody na przetwarzanie przez nas danych z plików cookies, możesz samodzielnie i w każdym czasie zmienić ustawienia swojej przeglądarki tak aby blokowała obsługę plików cookies.

Rozumiem