Kafito Polski

more7 Polska

Wpis należy do
użytkownika:
more7 Polska
avatar
przejmij wpis »
more7 Polska działa na rynku informatycznym od 1999 roku. Zaufanie Klientów firma zdobyła dzięki profesjonalnej obsłudze i kierowaniu się zasadą personalizacji potrzeb. Wśród Klientów more7 znajdują się liderzy biznesu w Polsce oraz na terenie UE - Grupa Raben, Fakro, Grupa Hunters, Bosch Rexroth.

Adres:

more7 Polska
Sienkiewicza 5/5, 60-816 Poznań
tel.: 61 662 57 25, fax.: 61 662 57 26

Opis firmy

more7 Polska działa na rynku informatycznym od 1999 roku. Zaufanie Klientów firma zdobyła dzięki profesjonalnej obsłudze oraz kierowaniu się zasadą personalizacji potrzeb. Wśród Klientów more7 Polska znajdują się liderzy biznesu w Polsce oraz na terenie UE, m.in. Grupa Raben, Fakro, Grupa Hunters, czy Bosch Rexroth. Jako dostawca rozwiązania klasy CRM, more7 Polska uzyskało dotychczas tytuły:
• „Najlepszy dostawca IT dla przemysłu w kategorii CRM” (2012, 2007),
• Jedno z „10 najciekawszych wdrożeń CRM w Polsce” za wdrożenie CRM7 w Grupie Raben (2012),
• „Najlepszy linuksowy produkt roku – wdrożenie” (2003).

CRM7 od more7 Polska to elastyczne, innowacyjne narzędzie klasy CRM, które usprawnia pracę w firmie, obsługę Klientów i zapewnia wysoki poziom komunikacji pomiędzy działami przedsiębiorstwa.

Dostosowanie CRM7 do indywidualnych potrzeb firmy i branży zapewnia pełną integrację z systemami zewnętrznymi. CRM7 wspiera funkcjonowanie przedsiębiorstwa poprzez łatwą rejestrację historii działań z Klientami, generowanie dokumentów i raportów, zarządzanie obiegiem informacji w firmie, realizację kampanii marketingowych oraz prowadzenie obsługi serwisowej.

Podstawowe korzyści z użytkowania systemu CRM7:
• Przechowywanie danych o Kliencie w jednym miejscu,
• Pełna integracja z systemami zewnętrznymi (systemy magazynowe, finansowo-księgowe, centrale telefoniczne, poczta elektroniczna, strony www itp.),
• Analiza i optymalizacja działań na podstawie zaawansowanych raportów,
• Generowanie dokumentów firmowych (współpraca z pakietami biurowymi, np. MS Office),
• Segmentacja Klientów i personalizacja kampanii marketingowych,
• Modelowanie procesów biznesowych,
• Zarządzanie wszystkimi etapami cyklu sprzedaży,
• Usprawnienie działań serwisowych,
• Zwiększenie efektywności procesu obsługi klienta,
• Automatyzacja działań w firmie.

Kategorie powiązane z wpisem

Ostatnio dodane
Wpisy katalogowe Podkategorie