Kafito Polski

Genesys

Wpis należy do
użytkownika:
wgurak
avatar
przejmij wpis »
Genesys to lider w dziedzinie dostarczania rozwiązań contact center wspierających obsługę klienta. Korzysta z nich obecnie ponad 4,5 tysiąca firm i instytucji w 80 krajach świata. Oprogramowanie Genesys obsługuje dziennie ponad 100 milionów interakcji w centrach obsługi.
WWW: http://www.genesys.com

Kategorie powiązane z wpisem

Własne artykuły

Genesys ponownie liderem w raporcie Gartnera na temat infrastruktury Contact Center
Ostatnio dodane
Wpisy katalogowe Podkategorie
Klauzula informacyjna

Gdy korzystasz z naszego serwisu, danymi osobowymi, które przetwarzamy mogą być, np. adres IP Twojego urządzenia, dane pozyskiwane na podstawie plików cookies lub podobnych mechanizmów zapisywania informacji w urządzeniach Użytkowników, o ile pozwolą one na zidentyfikowanie Ciebie. Więcej informacji na temat zakresu danych osobowych oraz cookies znajdziesz w Polityce prywatności, oraz Polityce Cookies.

Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, które Twoje dane osobowe będą przetwarzane oraz w jakim celu, i jakim sposobem, jest Administrator Grupy Kafito.

Jeżeli nie wyrażasz zgody na przetwarzanie przez nas danych z plików cookies, możesz samodzielnie i w każdym czasie zmienić ustawienia swojej przeglądarki tak aby blokowała obsługę plików cookies.

Rozumiem