Kafito Polski

CCMS

Wpis należy do
użytkownika:
r.waker@ccms.com.pl
avatar
przejmij wpis »
CCMS - Customer Care Management & Solutions świadczy usługi doradcze i szkoleniowe w obszarze komunikacji z rynkiem, struktur obsługi klienta i sprzedaży. DORADZTWO ORGANIZACYJNE Współdziałamy z organizacjami w zakresie tworzenia struktur zadaniowych i zarządzania nimi w praktyce. DORADZTWO KADROWE Pomagamy w doborze personelu lub zajmujemy się pozyskiwaniem kadr na potrzeby Zleceniodawcy. SZKOLENIA, COACHING I TRENINGI Szkolimy i nadzorujemy pracowników na każdym szczeblu hierarchii organizacji. DORADZTWO PROJEKTOWE Kierujemy projektami I uczestniczymy w realizacji projektów, w zakresie przygotowania i obsługi klienta.
WWW: http://ccms.com.pl

Kategorie powiązane z wpisem

Własne artykuły

Telemarketing prawie jak w Hollywood
Telemarketing i obsługa klienta. Co nowego w 2020 roku?
Contact Center i Marketing Zintegrowany
Jesienne nowości w obsłudze klienta
Studia stacjonarne, e-learning, czy branżowe konkursy?
Poznaliśmy najlepszych w branży telemarketingu 2019 roku
Jak wykorzystać doświadczenia innych w komunikacji z otoczeniem
Droga do skutecznego telemarketingu
Humanizm w contact center is not dead
Nie uczmy się na własnych błędach. – Korzystajmy z wiedzy profesjonalistów.
Technologia i wiedza w nowoczesnym contact center
Biuletyn Obsługi Klienta patronem medialnym Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
Menedżer z papierami…
Kogo szkolić w obsłudze klienta – opinia CCMS
Telemarketingowi bohaterowie drugiego planu
Biuletyn Obsługi Klienta prezentuje laureatów „Złotej Słuchawki” i „Telemarketera Roku” 2018
Biuletyn Obsługi Klienta patronem medialnym konkursu Złota Słuchawka 2018
Biuletyn Obsługi Klienta – pierwszy rok za nami
Edukacja menedżerska i wiarygodność przekazu
Tu, klient ocenia wszystkimi zmysłami
Obsługa Klienta w gastronomii. Szkolenia CCMS dla Stacji Wawer
Jeśli jeszcze tego nie robimy, budżetowanie czas zacząć…
Windykacja – kiedy jest szansą, a kiedy kłopotem w obsłudze klienta
Procesy, projekty i zarządzanie ryzykiem w służbie obsługi klienta
Biuletyn Obsługi Klienta na Gali Złota Słuchawka i Telemarketer Roku 2017
CCMS kontynuuje współpracę z La Lorraine Polska
Omnichannel i chmura – tego oczekują klienci
Obsługa klienta i PR – wspólna troska o spójność komunikacji, wspólne cele biznesowe
Klientomaniactwo – moda czy filozofia nowoczesnego rynku?
Customer Experience (CX) – gra z czasem
Usprawnienie procesów komunikacji wzajemnej
Customer Experience (CX) – tylko moda czy konieczność ?
Wydawnictwa CCMS z myślą o czytelnikach
CCMS doskonali standardy szkoleniowe
CCMS rozszerza zakres szkoleń dla pracowników Morizon S.A.
Szkolenia CCMS dla sektora FMCG
CCMS rozwija współpracę z Toyota Bank Polska S.A.
Kolejny etap współpracy CCMS i Morizon S.A.
Marketing bezpośredni, e–learning i multimedia tematami najnowszego Biuletynu Doradczego CCMS
CCMS wspiera rozwój mobilnej obsługi klienta
Wydawnictwa CCMS na Warszawskich Targach Książki 2016
Kolejne rozmowy o telefonicznej obsłudze klienta
Telemarketing - ciąg dalszy. 12 rozmów o telemarketingu - tom II
12 rozmów o telemarketingu. Nowa publikacja książkowa CCMS
Ostatnio dodane
Wpisy katalogowe Podkategorie