Kafito Polski

Coca-Cola orzeźwia na Woodstocku

Wpis należy do
użytkownika:
hillknowlton
avatar
przejmij wpis »
Coca-Cola, jako partner napojowy, ponownie zagwarantuje orzeźwienie podczas 22. Przystanku Woodstock. Firma zaprojektowała również unikalną puszkę Coca-Cola specjalnie na potrzeby tego kultowego festiwalu nad Odrą. Limitowana edycja puszki Coca-Cola będzie dostępna na rynku na początku lipca. Ponieważ zarówno atmosfera, jak i pogoda w trakcie Przystanku, jak co roku zapowiada się gorąco, Coca-Cola zadba, aby każdy uczestnik mógł razem z bliskimi ugasić pragnienie i przeżyć niezapomniane emocje.
WWW: http://coca-cola.pl

Opis firmy

W dniach 14-16.07 odbędzie się 22. Edycja Przystanku Woodstock – festiwalu będącego hołdem i podziękowaniem za wsparcie, jakie co roku udzielane jest Wielkiej Orkiestrze Świątecznej Pomocy przez setki wolontariuszy i darczyńców. Idea największej orkiestry świata będzie wspierana przez markę Coca-Cola, która zapewni wszystkim festiwalowiczom szereg dodatkowych atrakcji.

Na tegorocznym festiwalu pojawi się specjalny Coke Store, w którym będzie można kupić wyjątkowe koszulki stworzone we współpracy z Woodstock. Będzie on zlokalizowany w najwyżej położonym miejscu na terenie festiwalu, z którego roztacza się niezapomniany widok na cały Przystanek – to idealne miejsce na słoneczne selfie z przyjaciółmi lub odpoczynek przy zimnej Coca-Coli.

Dla miłośników dobrej zabawy, Coca-Cola przygotuje na swoim profilu na Facebooku konkursy z możliwością wygrania pamiątek związanych z 22. Przystankiem Woodstock tj. wyjątkowej koszulki, festiwalowej puszki Coca-Cola oraz specjalnej naklejki. Wystarczy śledzić profil marki, na którym już wkrótce pojawią się dodatkowe informacje na ten temat.

Dla wszystkich wielbicieli muzyki, którzy nie mogli przyjechać na tegoroczny Przystanek, Coca-Cola wraz z zaprzyjaźnionymi YouTuberami (wśród nich m.in. Ajgor) przygotuje bezpośrednią, subiektywną relację z Przystanku. Warto śledzić popularnych bohaterów Internetu, którzy podzielą się z fanami swoimi doświadczeniami i emocjami podczas festiwalu.

„Coca-Cola to synonim radości, przyjaźni i chęci dzielenia się nią z innymi. Dlatego nie mogło nas zabraknąć na imprezie, która w swoim założeniu opiera się właśnie na tych unikalnych wartościach. Cieszymy się, że możemy po raz kolejny zagrać z Jurkiem Owsiakiem, ponieważ czujemy, że jego misja jest nie tylko bliska naszemu sercu, ale także jako globalna marka pragniemy wspierać inicjatywy, których założeniem jest pomoc i dzielenie się radością z innymi” – mówi Mikołaj Ciaś, Dyrektor Marketingu w Coca-Cola Poland Services.


Więcej informacji można znaleźć na stronie Coca-Coli oraz na Facebooku.


O FIRMACH Z SYSTEMU COCA-COLA:

System Coca-Cola w Polsce reprezentują firmy Coca-Cola Poland Services Spółka z o.o. oraz Coca-Cola HBC Polska. Coca-Cola Poland Services to spółka-córka The Coca-Cola Company, właściciela wiodących marek napojów bezalkoholowych, obecnych w ponad 200 krajach świata. Coca-Cola HBC Polska to oddział Coca-Cola Hellenic Bottling Company, będącej pod względem sprzedaży drugim na świecie rozlewcą napojów The Coca-Cola Company, docierającym do ponad 560 milionów konsumentów. Wśród marek firm dostępnych na naszym rynku figurują: Coca-Cola,Coca-Cola Zero, Coca-Cola Cherry, Fanta, Sprite, Kinley Tonic, napój izotoniczny Powerade, soki, nektary i napoje owocowe Cappy, wody mineralne Kropla Beskidu, Kropla Delice, napoje Kropla oraz herbaty mrożone Nestea. Firmy z systemu Coca-Cola są liderem na polskim rynku napojów bezalkoholowych i zatrudniają 2700 osób. Od 1991 r. firmy te zainwestowały w Polsce ponad 500 milionów dolarów

Więcej informacji udziela:
Anna Solarek
Kierownik ds. kontaktów zewnętrznych w Coca-Cola Poland Services
Coca-Cola Poland Services
kom.: +48 695 617 136; e-mail: asolarek@coca-cola.com

Katarzyna Fabjaniak
Group Account Director
Hill+Knowlton Strategies
kom.: +48 607 661 166; e-mail: katarzyna.fabjaniak@hkstrategies.com

Kategorie powiązane z wpisem

Ostatnio dodane
Wpisy katalogowe Podkategorie