Kafito Polski

Marta Kobylańska

Wpis należy do
użytkownika:
Folwark
avatar
przejmij wpis »
Sosy Folwark - idealne dla branży piekarniczej. Piekarnie oferują wiele ciekawych produktów łamiąc konwenanse – tzw. wyroby fusion: wytrawne drożdżówki czy croissanty – dotychczas powszechnie dostępne na słodko. Co więcej półki są pełne dodatków. Jest na to rynek a potencjał dalszego rozwoju jest olbrzymi. Tak ocenia rynek Łukasz Kotaniec - członek zarządu firmy Kotaniec, producenta sosów Folwark. Firma Folwark powstała w 1991 r. Początkowo zatrudniając kilka osób zajmowała się jedynie produkcją majonezu. W trakcie swojej ponad 20-letniej działalności rozszerzyła portfolio o wiele unikalnych produktów. Od 1.01.2015 r., kontynuuje działalność pod nazwą Kotaniec spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa. Od początku istnienia misją firmy było dostarczanie klientom najwyższej jakości produktów o wyjątkowym smaku. Starannie dobrane receptury i szczególna dbałość o kompozycję przypraw decydują o doskonałych walorach smakowych.

Adres:

Kotaniec
Jankowice 43, 26-420 Nowe Miasto Nad Pilic1
tel.: 693660962

Opis firmy

Uznaliśmy, że sektor piekarniczy jest bardzo dobrym obszarem, który może być zainteresowany naszymi sosami – widzieliśmy duży potencjał i zastosowanie w tej branży. Ponad 2,5 roku temu rozpoczęliśmy współpracę z dystrybutorem zaopatrującym piekarnie i cukiernie, która oferowała sosy Folwark swoim klientom. Współpraca dynamicznie się rozwijała zaopatrując kolejne oddziały w nasze produkty. Przekonaliśmy się, że to był dobry ruch. Pozostali dostrzegli potencjał i z nimi również nawiązaliśmy współpracę. W chwili obecnej nasza dystrybucja do branży piekarniczej pokrywa cały kraj.
Rozpoczęliśmy od jednego sosu - sosu Cygan, który powstał z myślą o branży piekarniczej. Po niedługim czasie portfolio sosów poszerzyło się o kolejne pozycje do wypieku m.in. salsa, leczo i sos musztardowy do wypieku. Cały czas wprowadzamy nowe warianty przygotowane specjalnie dla naszych klientów.
Piekarnie oferują wiele ciekawych produktów łamiąc konwenanse – tzw. wyroby fusion: wytrawne drożdżówki czy croissanty – dotychczas powszechnie dostępne na słodko. Co więcej półki są pełne dodatków (takich jak paszteciki, grissini, ciabatty) oraz gotowych dań (mini pizze, zapiekanki, kanapki). Jest na to rynek a potencjał dalszego rozwoju jest olbrzymi. O popyt się nie martwimy. Uważnie obserwujemy rynek i widzimy, że Polacy wybierają ciekawe, dobre jakościowo produkty, za które są gotowi zapłacić dużo więcej.
Trendy na rynku piekarniczym są analogiczne do trendów w wielu sektorach FMCG. Klienci poszukują nowych, niestandardowych produktów o wysokiej jakości. Aktualnie piekarnie oferują dużo większy asortyment poza tradycyjnymi wypiekami. Półka poszerza się o wiele różnych dodatków piekarniczych do zup, sałatek. Wyroby same w sobie stanowią również przekąski. Branża piekarnicza okazała się bardzo kreatywna. W odpowiedzi na potrzeby klientów zespoły RND wprowadzają coraz bardziej wyszukane produkty.
Jakie są gusta polskich konsumentów? Po wyroby piekarnicze z jakimi dodatkami sięgają najchętniej?
Poza tradycyjnymi wypiekami Polacy chętnie sięgają po pieczywo z dodatkami, przekąski piekarnicze. Widzimy to po blisko 100 proc. wzrostach rok do roku naszych sosów do tej branży. Z naszymi partnerami rozmawiamy o kolejnych nowych produktach – wytrawnych – bo po takie Polacy najchętniej sięgają.

Kategorie powiązane z wpisem

Ostatnio dodane
Wpisy katalogowe Podkategorie