Wpis należy do
przejmij wpis »
użytkownika: RunmageddonBiuroPrasowe |
Maciej Sikorski, dotychczas pełniący funkcję Senior Account Managera w Havas Sports&Entertainment, objął stanowisko Commercial & Sales Director w Runmageddonie. Do jego zadań należeć będzie koordynacja pracy zespołu sprzedażowego, zajmującego się sponsoringiem oraz współpracą z jednostkami samorządu terytorialnego.
Maciej Sikorski ma 12-letnie doświadczenie w branży marketingu sportowego. Ostatnie trzy lata spędził jako Senior Account Manager w Havas Sports&Entertainment. Pracował m.in. dla takich klientów jak: Grupa Adidas, Coca-Cola, Kia, Polpharma, Sony Computer&Entertainment. Wcześniej pracował m.in. w Sport Management Polska, gdzie był odpowiedzialny za realizację jednego
z największych polskich projektów sponsoringowych – projektu T-Mobile Ekstraklasy. Doświadczenie zawodowe zdobywał również w jednym z łódzkich klubów golfowych na stanowisku PR & Event Managera, był również managerem reprezentacji Polski w rugby.
WWW:
http://www.runmageddon.pl/
Adres:Synertime Sp. z o.o.Nowoursynowska 101 e, 02-797 Warszawa tel.: 225440500 Opis firmy
Runmageddon rośnie w siłę, rozpędza się i wymaga od nas coraz ambitniejszych planów i działań.
W tym roku to już 15 wielkich eventów i ponad 50.000 uczestników. Naturalną konsekwencją tego dynamicznego rozwoju jest sięganie po najlepszych specjalistów. Zamierzam zbudować w Runmageddonie jeden z najciekawszych i najbardziej kreatywnych teamów na rynku polskiego marketingu sportowego. Maciej jest osobą, która dobrze wpisuje się w tę filozofię. Jego interdyscyplinarne doświadczenie, szerokie kompetencje oraz fachowa wiedza z zakresu marketingu sportowego wnoszą świetną jakość do naszej organizacji. – powiedział Grzegorz Kita, wiceprezes i współwłaściciel Runmageddon. Głównym wyzwaniem dla nowego Dyrektora ds. Sprzedaży będzie rozwijanie i komercjalizacja biznesowego portfolio marki Runmageddon. Maciej Sikorski będzie raportował bezpośrednio do Grzegorza Kity, wiceprezesa i współwłaściciela Runmageddonu. Nowy Dyrektor ds. Sprzedaży będzie zarządzał zespołem, w skład którego wchodzi dział sponsoringu oraz dział współpracy z jednostkami samorządu terytorialnego. Runmageddon jest niesłychanym doświadczeniem, nie tylko na trasie biegu, ale również w aspekcie biznesowym. Rozwijanie struktur sprzedażowych i komercjalizacja bogactwa urodzaju, jakie niesie ze sobą Runmageddon to fascynujące wyzwanie zawodowe. – mówi Maciej Sikorski. Struktura organizacyjna Runmageddonu składa się z trzech pionów: eventowego, marketingu i sprzedaży oraz finansowo-administracyjnego. Departament sprzedaży jest jednym z dwóch głównych obszarów w pionie marketingu i sprzedaży, którym zarządza Grzegorz Kita. Maciej Sikorski jest kolejnym ekspertem, który w ostatnim czasie zasilił szeregi Runmageddonu. W czerwcu bieżącego roku do ekipy Runmageddonu dołączył Piotr Należyty (b. Prezes klubu Trefl Sopot), który objął stanowisko Dyrektora ds. Marketingu. Kontakt dla mediów: Grzegorz Kita Wiceprezes Zarządu Mail: grzegorz.kita@runmageddon.pl Kom: +48 601 321 238 Irmina Dzyr-Rainka Biuro Prasowe Mail: i.dzyr-rainka@synertime.pl Kom: +48 514 810 666 _______________________________ O Runmageddonie Runmageddon jest największym w Polsce cyklicznym ekstremalnym biegiem przez przeszkody. Zawody odbywają się w ok. 17 lokalizacjach rocznie. W 2016 roku we wszystkich startach wzięło udział ponad 35 tys. osób. Specyfika tej formy aktywności polega przede wszystkim na dobrej zabawie, ale pozwala też sprawdzić siebie. Dzięki ogromnemu wysiłkowi fizycznemu i psychicznemu, w którym pokonuje się swoje słabości, a dopiero potem rywali, uczestnicy poznają swoje maksymalne możliwości. Mają oni do pokonania różne odcinki trasy z torami przeszkód - wspinają się, czołgają, brną w błocie, skaczą, a także mierzą się z wodą oraz ogniem. Runmageddon organizowany jest w 5 głównych formułach: Intro – 3km / 15+ przeszkód Rekrut – 6km / 30+ przeszkód Classic – 12km / 50+ przeszkód Hardcore – 21km / 70+ przeszkód Ultra – 44km / 140+ przeszkód Dla osób młodszych przewidziane są dwie formuły dodatkowe (odrębne trasy): Kids – bieg z przeszkodami dla dzieci w wieku 4-11 lat Junior – bieg z przeszkodami dla młodzieży w wieku 12-15 lat Kategorie powiązane z wpisemWłasne artykuły
|